Як керувати ювелірним брендом в Україні?

Засновниця та власниця ювелірного дому «ZARINA» Наталія Колодницька розповіла «Трибуні» про особливості свого бізнесу, роль соціальної складової у підприємництві та реагування на кризи і успіх у житті. 

Обкладинка: Тетяна Домненко

Залишити відповідь
Коментувати

4 Коментарі

Нстоящее сочетание женственности и внутренней силы.

2018-12-17
Ольга
Відповіcти
0

Що можна сказать – молодець!

2018-12-17
Таня
Відповіcти
0

Успішна жінка – успішна у всьому. Це факт.

2018-12-17
Кот
Відповіcти
0

Такий умиротворений голос. Спокійний,приглушений. Так і хочеться спитать – вона може кричать?)))

2018-12-17
Віола
Відповіcти
0

Останні новини:

Читайте також: