Як зареєструватися в Особистому кабінеті споживача “Полтававодоканалу”?

2

Внести показники витрати води, переглянути баланс, сплатити за послуги – це та багато іншого може зробити кожен абонент “Полтававодоканалу”, зареєструвавшись в Особистому кабінеті. Сама процедура – вкрай проста і займає кілька хвилин.

Як зареєструватися в Особистому кабінеті споживача "Полтававодоканалу"?

Як зареєструватися в Особистому кабінеті споживача “Полтававодоканалу”?

Особистий кабінет споживача суттєво спрощує абоненту відносини з “Полтававодоканалом”. Адже, зареєструвавшись в електронному сервісі, користувач може вирішити чимало питань, для яких раніше доводилося відвідувати чи телефонувати до абонентського відділу.

Сама ж процедура займає лічені хвилини і потребує кількох простих кроків.

  1. В адресний рядок вашого браузера впишіть посилання або ж перейдіть до Особистого кабінету з головної сторінки сайту “Полтававодоканал.
  2. У вікні, що відкриється, натисніть на іконку “Реєстрація”.

Початок реєстрації

  1. Підтвердьте початок реєстрації, натиснувши “Так” у відповідному запиті.

Підтвердження реєстрації

  1. У вікні, що з’явилося, впишіть адресу власної електронної пошти, після чого натисніть на іконку “Далі”. В подальшому вказана адреса буде використовуватись для входу до Особистого кабінету споживача.

Введення адреси електронної пошти

  1. В іншій вкладці браузера відкрийте електронну скриню, адресу якої вказали в попередньому кроці. Вам надійде повідомлення від КП “Полтававодоканал” щодо підтвердження реєстрації. У листі ви знайдете відповідний код.
  2. 6. Скопіюйте код та вставте його у віконці на сторінці реєстрації в Особистому кабінеті “Полтававодоканалу”. Як і під час попереднього кроку, після того натисніть “Далі”.

Введення коду підтвердження

  1. Під час здійснення третього кроку реєстрації у полі, що з’явиться, впишіть номер телефону, до якого “прив’яжуть” Особистий кабінет. Цифри вносьте без дефісів та пробілів, починаючи з нуля. В подальшому ви зможете редагувати чи замінити контактний номер в Особистому кабінеті. Зробили це – тисніть “Далі”.
  2. Завершальний етап реєстрації – заповнення полів з паролем від кабінету. Придумайте комбінацію з цифр та букв, що унеможливить вхід до персонального кабінету стороннім особам, та впишіть її у відповідні поля, що на екрані. Комбінація в обох полях повинна повністю співпадати!

Введення паролю

  1. Натискаєте “Готово”, отримуєте від системи “вітання” з реєстрацією та тиснете “Ок”. Після того ви знову опинитесь на стартовій сторінці Особистого кабінету.
  2. У поля “Користувач” та “Пароль” вносите відповідні дані (електронну адресу, вказану в попередніх кроках, та придуману вами комбінацію букв та цифр), після чого потрапляєте до форми реєстрації адреси.

З питань реєстрації та експлуатації Особистого кабінету даних звертайтесь за адресою webpoltavavodokanal@gmail.com або за телефоном 611-008.

З питань розрахунків за послуги водопостачання та водовідведення, уточнення даних звертайтесь за адресою dovidka@vodokanal.poltava.ua або за телефонами: 61-28-21, 050-403-03-75, 050-403-03-29, 067-549-92-67, 067-549-92-66.

Як зареєструвати власну адресу в кабінеті споживача, розповімо вам у наступній публікації.

Прес-служба “Полтававодоканалу”

20 вересня 2018
19 вересня 2018