Як зареєструватися в Особистому кабінеті споживача “Полтававодоканалу”?

Трибуна
2017-10-26
3

Внести показники витрати води, переглянути баланс, сплатити за послуги – це та багато іншого може зробити кожен абонент «Полтававодоканалу», зареєструвавшись в Особистому кабінеті. Сама процедура – вкрай проста і займає кілька хвилин.

Як зареєструватися в Особистому кабінеті споживача "Полтававодоканалу"?

Як зареєструватися в Особистому кабінеті споживача «Полтававодоканалу»?

Особистий кабінет споживача суттєво спрощує абоненту відносини з «Полтававодоканалом». Адже, зареєструвавшись в електронному сервісі, користувач може вирішити чимало питань, для яких раніше доводилося відвідувати чи телефонувати до абонентського відділу.

Сама ж процедура займає лічені хвилини і потребує кількох простих кроків.

  1. В адресний рядок вашого браузера впишіть посилання або ж перейдіть до Особистого кабінету з головної сторінки сайту «Полтававодоканал«.
  2. У вікні, що відкриється, натисніть на іконку «Реєстрація».

Початок реєстрації

  1. Підтвердьте початок реєстрації, натиснувши «Так» у відповідному запиті.

Підтвердження реєстрації

  1. У вікні, що з’явилося, впишіть адресу власної електронної пошти, після чого натисніть на іконку «Далі». В подальшому вказана адреса буде використовуватись для входу до Особистого кабінету споживача.

Введення адреси електронної пошти

  1. В іншій вкладці браузера відкрийте електронну скриню, адресу якої вказали в попередньому кроці. Вам надійде повідомлення від КП «Полтававодоканал» щодо підтвердження реєстрації. У листі ви знайдете відповідний код.
  2. 6. Скопіюйте код та вставте його у віконці на сторінці реєстрації в Особистому кабінеті «Полтававодоканалу». Як і під час попереднього кроку, після того натисніть «Далі».

Введення коду підтвердження

  1. Під час здійснення третього кроку реєстрації у полі, що з’явиться, впишіть номер телефону, до якого «прив’яжуть» Особистий кабінет. Цифри вносьте без дефісів та пробілів, починаючи з нуля. В подальшому ви зможете редагувати чи замінити контактний номер в Особистому кабінеті. Зробили це – тисніть «Далі».
  2. Завершальний етап реєстрації – заповнення полів з паролем від кабінету. Придумайте комбінацію з цифр та букв, що унеможливить вхід до персонального кабінету стороннім особам, та впишіть її у відповідні поля, що на екрані. Комбінація в обох полях повинна повністю співпадати!

Введення паролю

  1. Натискаєте «Готово», отримуєте від системи «вітання» з реєстрацією та тиснете «Ок». Після того ви знову опинитесь на стартовій сторінці Особистого кабінету.
  2. У поля «Користувач» та «Пароль» вносите відповідні дані (електронну адресу, вказану в попередніх кроках, та придуману вами комбінацію букв та цифр), після чого потрапляєте до форми реєстрації адреси.

З питань реєстрації та експлуатації Особистого кабінету даних звертайтесь за адресою webpoltavavodokanal@gmail.com або за телефоном 611-008.

З питань розрахунків за послуги водопостачання та водовідведення, уточнення даних звертайтесь за адресою dovidka@vodokanal.poltava.ua або за телефонами: 61-28-21, 050-403-03-75, 050-403-03-29, 067-549-92-67, 067-549-92-66.

Як зареєструвати власну адресу в кабінеті споживача, розповімо вам у наступній публікації.

Прес-служба «Полтававодоканалу»

Залишити відповідь
Коментувати

3 Коментарі

Регистрация в личный кабинет проведена в мае 2018 г. Расчетный счет 1110-7846000-27 и код 96434. Пароль не помнится. Многие попытки восстановить вход в Личный кабинет безрезультатны. Необходимо ваше участие и помощь. С уважением Л. Пугачева.

2019-03-27
Людмила Пугачева
Відповіcти
0

добрий день! Хотіла зареєструвати два особистих кабінети (тобто дві адреси) на одну електронну адресу. Система відмовляє. Це дійсно неможливо, чи я щось не так роблю?

2018-09-19
Ірина
Відповіcти
0

Скажіть, будь ласка, чи можу я зареєструватися в особистому кабінеті, якщо я не памятаю суму останньої оплати

2017-11-03
Саенко
Відповіcти
0

Останні новини:

Читайте також: