Як зареєструвати адресу в Особистому кабінеті “Полтававодоканалу”

0

Минулого разу ми розповідали, яким чином пройти перший етап реєстрації в Особистому кабінеті споживача послуг “Полтававодоканалу” та які зручності це дає. Сьогоднішні ж мова піде про те, як правильно внести до електронної сторінки власну адресу.

Як зареєструвати адресу в Особистому кабінеті "Полтававодоканалу"

Як зареєструвати адресу в Особистому кабінеті “Полтававодоканалу”

Як і під час реєстрації в Особистому кабінеті, внесення адреси споживача не займає багато часу. Тут теж потрібно пройти кілька нескладних етапів.

  1. Опинившись на стартовій сторінці персонального кабінету чи перейшовши сюди з головної сторінки сайту “Полтававодоканал“, введіть зареєстровану електронну адресу та пароль у відповідні поля. Потому тисніть іконку “Увійти”.

1 — Вхід до Особистого кабінету

  1. У вікні, що відкриється, натисніть на іконку “Додати нову адресу” (якщо в кабінеті є бодай одна адреса). Якщо це перша адреса, то цей пункт пропустіть, — ви одразу потрапляєте в реєстрацію адреси.

2 — Додавання адреси

  1. Після того, наступним кроком, заповнюйте поля, котрі з’являться на екрані, вписуючи у відповідні рядки:

– код абонента (цей код знаходиться в рахунках на оплату, в квитанції при оплаті, в книжці після відвідування абонвідділу);

– прізвище власника (людини, з якою оформлений договір на водопостачання та водовідведення);

– суму останньої проплати, включно з копійками.

Потому натисніть на іконку “Зареєструвати”.

3 — Введення адреси

  1. У наступному вікні, що з’явилося на екрані, натисніть на іконку “Відкрити”. Або повторіть попередній крок у разі, якщо маєте договір на водопостачання на інші помешкання.

4 — Завершення процедури

  1. Натиснувши “Відкрити”, ви потрапляєте до Особистого кабінету, де можете перевірити баланс власного рахунку, субсидії, що маєте чи сплатити за послуги за допомогою онлайн-сервісу. Тут же знайдете й адресу, телефони та розклад роботи абонентського відділу “Полтававодоканалу”.

Вся справа займає лише кілька хвилин. Проте, після проходження процедури абонент може контролювати всі необхідні параметри та суми нарахувань, не полишаючи персонального комп’ютера.

З питань реєстрації та експлуатації Особистого кабінету даних звертайтесь за адресою webpoltavavodokanal@gmail.com або за телефоном 611-008.

З питань розрахунків за послуги водопостачання та водовідведення, уточнення даних звертайтесь за адресою dovidka@vodokanal.poltava.ua або за телефонами: 61-28-21, 050-403-03-75, 050-403-03-29, 067-549-92-67, 067-549-92-66.

Про те, як відновити загублений чи забутий пароль, читайте у наступному матеріалі.

Прес-служба “Полтававодоканалу”

Коментувати

10 грудня 2017
09 грудня 2017
08 грудня 2017