Полтавська влада розглядає ідею запровадження соціальної картки полтавця

На наступне засідання Полтавської міської ради винесли питання про запровадження соціальної картки полтавця.

Концептуально ця картка повинна дати містянам можливість користуватись знижками у місцевих магазинах та проводити розрахунки за проїзд у міському транспорті, адже «електронний квиток» стане основним додатком такої картки.

В процесі реалізації програми електронного квитка соціальна картка повинна стати інструментом для реалізації відповідної програми.

— Зараз мова йде про затвердження самої програми без фінансового обсягу, оскільки наразі ми перебуваємо у перемовинах з виробниками карток, тому говорити про якісь конкретні цифри ми не можемо. Для того, аби не було спекуляцій з цього приводу від певних політпартій та активістів, то обсяг фінансування будемо вказувати тоді, коли на бюджетну комісію вийдемо з пропозицією про виділення коштів, — прокоментував заступник Полтавського міського голови Олексій Чепурко.

За словами Олексія Чепурка, картка полтавця дозволить пільговикам безперешкодно та безоплатно користуватись міським транспортом, а перевізникам чітко фіксувати кількість пільговиків, відповідно це надаватиме владі точні дані для проведення компенсації перевізникам коштів за перевезення пільговиків та розуміти куди йдуть кошти.

Депутат міськради від «Свободи» Юліан Матвійчук, у свою чергу, нагадав присутнім, що після запровадження електронного квитка Полтава повинна буде поступово перейти до диференційованого тарифу на перевезення.

— Ми повинні будемо в комплексі приймати 2 рішення — диференційований тариф та соцкарту полтавця, — прокоментував Олексій Чепурко.

Варіантів впровадження такої системи є 2:

1) закупівля обладнання за бюджетні кошти;

2) закупівля техніки за кошти інвестора.

Наразі містом курсує близько 350 одиниць транспорту, які необхідно обладнати спеціалізованими валідаторами та GPS-трекерами. Витрати, пов’язані з цим, бере на себе переможець торгів. Згідно з умовами договору, підприємство має забезпечувати функціонування системи на строк 10 років. При цьому планові ремонти та обслуговування системи проводитиме саме ПП. По завершенню 10 років, обладнання повністю переходить у власність міста.

Олексій Чепурко зазначив, що поступово місто повинно перейти на інший варіант оплати послуг перевізників — сплачувати за кілометраж, а не за завантаженість транспорту, це допоможе врегулювати графік руху міського транспорту, адже перевізники отримуватимуть фіксовану проплату за кожен рейс.

Залишити відповідь
Коментувати

2 Коментарі

Так давно про це говорять і ніяк не запустять.

2019-06-25
Яся
Відповіcти
0

Ця картака і електронний квиток це різні речі , правильно?

2019-06-25
Оксана
Відповіcти
0

Останні новини:

Читайте також: