В «Укрзалізниці» розповіли, що робити у разі збою при купівлі квитків онлайн

3

«Укрзалізниця» порадила клієнтам звертатися до служби підтримки, якщо під час збоїв у системі купівлі квитків операція залишилася без результату.

Про це йдеться у повідомленні на сайті УЗ, передає «Економічна правда«.

– Якщо заявлена операція в онлайн-системі booking.uz.gov.ua, що здійснювалася вчора, 4 грудня, у години пікового навантаження на систему, залишилася без результату, клієнтам необхідно звернутися за телефоном: (044) 591-19-88, електронною адресою: booking@uz.gov.ua або Skype: uz_booking, – надали контакти у компанії.

4 грудня «Укрзалізниця» відкрила продаж квитків на поїзди, що відправляються після 20 грудня. Навантаження на онлайн-систему продажу квитків booking.uz.gov.ua збільшилося у 6 разів, повідомлялося про збої у роботі сервісу.

Зазначається, що 4 грудня 2018 року було оформлено 244 тисячі місць для проїзду у пасажирських поїздах, із них 148 тисяч квитків (61 % від загальної кількості) – пасажири придбали через інтернет, решту – у залізничних касах.

Це рекордна кількість, наголосила «Укрзалізниця». Подібна активність купівельного попиту спостерігалася влітку 2018 року, коли за одну добу пасажири придбали понад 176 тисяч квитків на поїзди.

Для порівняння – у середньому за добу оформлюється близько 149 тисяч місць, причому 77 тисяч (52 %) – через інтернет.

11 декабря 2018