В Україні запускають сервіс електронних чеків

3

В Україні запускається естонський сервіс створення електронних чеків для аналізу даних офлайн-покупок Pulsior. Про це повідомляє «Укрінформ«.

В Україні запускають сервіс електронних чеків

В Україні запускають сервіс електронних чеків

Як наголошують у компанії, незважаючи на активне зростання темпів онлайн-комерції українці продовжують віддавати перевагу офлайн-покупкам.

– За даними GfK, частка офлайн-продажів в Україні становить 80% від загального обсягу. При цьому відсутні інструменти для аналізу даних поведінки офлайн-покупців. Більшість рітейлерів збирають інформацію лише про лояльних клієнтів, і на її основі вибудовують свої маркетингові стратегії. Ефективність цих стратегій зросте, якщо рітейлер зможе відстежувати поведінку всіх клієнтів, включаючи онлайн- і офлайн-покупців. Таку можливість надає сервіс електронних чеків, – стверджують у Pulsior.

Pulsior – це програма, яка встановлюється на POS-термінал та за допомогою електронних чеків збирає інформацію про клієнтів, які здійснюють покупки в магазинах. За допомогою Pulsior рітейлери зможуть відстежити історію покупок всіх клієнтів, а не тільки учасників програми лояльності.

– Клієнт, що зробив покупку в магазині, отримає лінк на інтерактивний електронний чек в SMS або месенджер. Коли покупець відкриє лінк, сервіс інтегрує дані про здійснену покупку в профайл клієнта. У цьому профайлі буде розміщуватися інформація про всі його покупки в магазині. Зібрані дані допоможуть краще сегментувати аудиторію та ефективно працювати над підвищенням лояльності, – йдеться у повідомленні.

Безпосередньо в електронному чеку можна буде розміщувати персоніфіковані рекламні кампанії, крос-селлінгові пропозиції й знижки. Тобто стане можливим взаємодіяти з офлайн-покупцями за допомогою діджитал-інструментів, повідомили розробники Pulsior.

Вони стверджують, що сервіс електронних чеків стане інструментом для утримання і ретаргетингу офлайн-покупців, що в кінцевому рахунку призведе до збільшення продажів і зростання доходів українських рітейлерів.

У компанії повідомляють, що протестувати сервіс безкоштовно можна буде вже навесні 2019 року.

21 марта 2019
20 марта 2019