Україна презентувала гасло та логотип «Євробачення-2017»

Ключовим гаслом конкурсу «Євробачення-2017» став заклик «Celebrate Diversity», що в перекладі означає «Шануймо розмаїття». Він добре доповнює творчий дизайн цьогорічного пісенного конкурсу, в основі якого – традиційне українське намисто».

Україна презентувала гасло та логотип Євробачення 2017

Україна презентувала гасло та логотип Євробачення 2017

Про це повідомляє прес-служба Першого національного телеканалу.

– «Celebrate Diversity», що українською означає «Шануймо розмаїття» – ключове гасло Євробачення-2017, що відбудеться в Києві. Воно добре доповнює творчий дизайн цьогорічного пісенного конкурсу, в основі якого – традиційне українське намисто, що є не тільки найдавнішою жіночою прикрасою, а й вважається оберегом. Неповторності прикрасі надає саме те, що вона складається з великої кількості різноманітних намистин, кожна з яких особлива, – сказано у повідомленні.

«Слоган «Celebrate Diversity» доповнює минулорічну тему «Come Together» (Єднаймося – укр.). У цьогорічному гаслі Євробачення є важливі для пісенного конкурсу цінності. «Celebrate Diversity» – про об’єднання Європи і країн поза її межами, громадяни яких зберуться разом, щоби вшанувати те, що нас поєднує і те, що відрізняє один від одного, робить нас унікальними. Також усіх поєднає гарна музика», – розповів виконавчий директор Євробачення Йон Ола Санд. Він додав: «Використання цього прекрасного та значущого логотипу, заснованого на традиційному оберегу, створює не лише відчуття історичності, але й сучасності – у зовнішньому вигляді та подачі. Оскільки ця тема є ключовою для команди Євробачення-2017, ми з нетерпінням чекаємо на фантастичне шоу у травні».

Переможці відбору креативної концепції Євробачення-2017 – дві українські креативні агенції: Republique і Banda, які об’єдналися спеціально для цього проекту. Узявши намисто за основу логотипу, вони надали кожному елементу прикраси неповторного візерунку й форми. Це символізує те, що всі ми унікальні, та нас однаково поєднує любов до музики.

«Завданням, яке ми ставили перед собою, працюючи над логотипом, було бажання вивести образ традиційного для української культури намиста на інший рівень, зробити його зрозумілим для нової аудиторії», – розповідає співзасновник Republique Денис Герасько. «Ми взяли цей традиційний елемент – намисто – і надали йому яскравого сучасного вигляду», – додає креативний директор Banda Agency Павло Вржещ.

«Celebrate Diversity» стане ключовою темою для усіх аспектів пісенного конкурсу цього року. Слоган і логотип події дають розуміння української культури та уявлення про те, що чекатиме на фанів, які приїдуть до Києва в травні. Україна відзначиться поєднанням культури, технологій та індивідуального творчого запалу всіх 43 конкурсантів, які вже активно готуються до пісенного конкурсу.

Ukraineeurovision2007

Нагадаємо, що вже завтра, 31 січня, відбудеться церемонія передачі символічного ключа від Євробачення меру Києва від Президента міської ради Стокгольма. Після цього розпочнеться жеребкування 43 країн-учасниць до півфіналів.

Варто відзначити, що полтавський співак Андрій Данилко, більше відомий, як Вєрка Сердючка.

9 березня 2007 в прямому ефірі на телестудії НТКУ, де визначали учасників Євробачення, Андрій Данилко в ролі Сердючки за підсумками голосування був визнаний офіційним виконавцем від України. Реакція на участь Данилко в жіночому образі на Євробаченні від України не була однозначно схвальною. Незважаючи на таке, дещо контраверсійне ставлення до його участі в цьому змаганні, він підтвердив свій намір виконати в змаганні в Гельсінкі 12 травня 2007 року свою нову пісню «Dancing Lasha Tumbai». Із нею він посів друге місце в конкурсі.

У цій же ситуації наш Андрій Данилко увійшов до складу журі Національного відбору на “Євробачення-2017”

Залишити відповідь
Коментувати

Останні новини:

Читайте також: