У Полтаві розповіли, кому належать українські медіа

0

Чим відрізняється інформування від пропаганди? Кому належать українські медіа? Як визначити своє медіаполе? Саме на ці питання 20 січня о 10:00 відповіла Юлія Крамарева на тренінгу «Медіаграмотність», який відбувся за підтримки IREX.

6By0R_i1dPI

— Мета тренінгу — допомогти людям зрозуміти, як правильно орієнтуватися в медійному просторі, — розповідає організаторка заходу Юлія.

На захід завітало чимало бажаючих. На початку тренінгу кожен учасник мав представитись та назвати, яким ЗМІ він віддає перевагу. Більшість присутніх не мали єдиного джерела інформації, адже, як зазначає більшість, інформація зазвичай не перевірена. Одразу після опитування Юлія розповіла про інформування та пропаганду, а саме про їх відмінність.

IGrUJIoBu0w

— Метою інформування є передача інформації, а пропаганди — нав’язування, — розповідає Юлія. — Інформування описує, передає та відображає інформацію, а пропаганда направлена на те, щоб образити, перебільшити та переключити увагу.

Окрім цього, серед учасників провели вправу, де кожен бажаючий мав змогу визначити своє медіаполе. Як виявилося, більшість віддає перевагу соціальній мережі Facebook, аніж інформаційним джерелам.

Page1 2

Наостанок, присутні зробили спільне фото та мали змогу випити кави.

Довідка: IREX — це міжнародна неприбуткова організація, що адмініструє інноваційні програми для розвитку лідерського потенціалу з метою покращення якості освіти, посилення впливу незалежних ЗМІ та сприяння розвитку плюралістичного громадського суспільства.

Катерина Шевелєва

12 декабря 2018
11 декабря 2018