Топ-10 хитрих маркетингових прийомів у супермаркетах

Напевно, багато хто з вас помічав досить цікаву особливість багатьох великих супермаркетів: варто тільки зайти за шоколадкою або пляшкою води – до каси ви вже прямуєте з величезним кошиком товарів. Маркетинговий хід – це дуже хитра і розумна наука, яка здатна змусити покупця купити товар, який він навіть і не планував. Ось неповний список тих самих хитрощів, які використовують адміністрації магазинів для зомбування покупців на великі купівлі.

  1. Великі візки = великі витрати

Торгівельні візки були винайдені у 1938 році. При цьому площа звичайного візка за останні 40 років збільшилася вдвічі. І майже всі вони набагато більші, ніж «споживча корзина» середньостатистичної родини. Якщо ми веземо напівпорожній візок, на підсвідомому рівні у вас виникає бажання його заповнити. Як результат, ви купляєте більше їжі, ніж потрібно. Тому, якщо ви хочете ненадовго забігти до магазину, краще візьміть кошик. Таким чином ви вб’єте двох зайців: заощадите кошти, а сумка з покупками буде легшою.

  1. На рівні дитячих очей

Товари для дітей завжди лежать низько. Кожному з батьків доведеться пройти деякий обряд посвячення: сходити в магазин із дитиною та витримати всі його забаганки, прохання придбати шоколадку, нові пластівці, цукерки. Якщо ви не хочете істерик з приводу чергового «Кіндер-сюрпризу», радимо садити дитину на візок.

  1. Аромамаркетинг

У багатьох супермаркетах кондитерські вироби знаходяться біля входу. Запах свіжої випічки активує слинні залози, і ви одразу ж хочете придбати цей смаколик. Крім того, деякі супермаркети встановлюють невеликі прилавки, пропонуючи покупцям скуштувати той чи інший продукт. Завжди дивує та кількість людей, яка купляє товар тільки тому, що почувається зобов’язаним або голодним. Пам’ятайте, ви нікому нічим не зобов’язані, а задля того, щоб уникнути «голодної» купівлі, краще перекусіть перед походом до магазину.

  1. Фрукти і овочі – це добре

Дослідники протестували силу волі покупців. Виявилося, що досить дати людині можливість спочатку зробити те, що, на його думку, «добре» для того, щоб він сам почав активно виходити за власні рамки. Саме тому власник супермаркету викладає корисні овочі та фрукти просто біля входу: чим більше коштів покупець витратить на корисні товари, тим більше він придбає шкідливих продуктів, наприклад пива та чипсів.

  1. Музика робить гроші

Музика також відіграє не останню роль у спробі «розкрутити» вас на купівлі. У наступний раз, коли опинитеся у торгівельному центрі, заплющте очі та прислухайтеся. Ви, напевно, почуєте мелодійну музику, яка також є частиною стратегії. Під таку музику ми підсвідомо уповільнюємо кроки, зупиняючись біля прилавків на довгий час, і розглядаємо товар. Супермаркети крутять легкі хіти, які покращують настрій, для того, щоб спонукати вас здійснити «імпульсивну купівлю», якої не було у вашому списку.

  1. Найпотрібніше – у самому кінці

Найпотрібніші товари магазини часто розташовують у найбільш віддаленому кутку приміщення. Ці товари потрібні практично всім, але, доки ви дістанетеся їх, ви напевно побачите ще багато чого. Щоб проілюструвати більш наглядно, давайте поміркуємо, чому молоко – продукт, попит на який величезний, завжди знаходиться у найвіддаленішому кінці супермаркету? Справа не в тому, що саме там знаходяться холодильники, а в тому, що від вас хочуть, щоб у пошуках молока ви спочатку пройшли повз інших продуктів.

  1. Гучний візок

Вони викладають підлогу дрібною плиткою у більш дорогих відділах для того, щоб ваш візок гучніше торохтів. Таким чином ви думаєте, що швидко йдете, тому підсвідомо уповільнюєте рух і проводите більше часу у дорогому відділі.

  1. Складні ціни

Всі ми знаємо цей старий трюк: 0,99 завжди здається набагато менше, ніж 1,0. Підсвідомо копійчина зростає до гігантських розмірів економії, і рука тягнеться за жаданою «халявою». У цьому ж напрямку працюють жирно закреслені старі ціни, написані частіше за все більш дрібним шрифтом, і виділені нові. Ваш мозок обробляє цю інформацію як картинку, а не як арифметичне рівняння. Як результат, ви берете не потрібну вам річ задля того, щоб «зекономити». Порада. Рахуйте! Не лінуйтеся вираховувати нову ціну від старої. Іноді результат вас вразить своєю незначністю.

  1. Пари товарів

Всі люблять пару. Так і у супермаркеті. Так звані супутні товари завжди ставлять поряд з основними. Поруч із пивом – чіпси або пакетики із сушеною рибою, поруч із печивом – соки або газовані напої. Усе для того, щоб ви купили більше.

  1. Найнебезпечніше місце

Стоячи біля каси, щасливо минувши усі спокуси, не поспішайте розслаблятися. Адже перед вашими очима жуйки, шоколад, газети та батарейки. Останній шанс супермаркету змусити вас витратити кошти. Зазвичай біля каси стоять полички із шоколадками, які ви, скоріше за все, візьмете у якості нагороди за довгий шопінг. Роздивлятися та вибирати подібні товари ви будете у будь-якому випадку – потрібно ж скоротати час у черзі. А на фоні «великих» купівель, жуйка або батончик «на доріжку» за півкопійки грошей просто не сприймається нами як така.

Чи бувало з вами таке, що ви не могли назвати причину, по якій придбали який-небудь непотрібний товар? Бувало? А після відвідування супермаркету не виникало почуття, що хтось ніби насильно кинув у ваш візок кілька абсолютно непотрібних вам речей? Виникало? Вітаю! Ви вдумлива і прониклива людина, яка підозрює що вами маніпулюють. Дійсно, хитрі «ловці купівельних душ» давно вже озброїлися сучасними методами маніпулювання покупцем і щосили «втюхують» нам товар поза нашою волею.

Залишити відповідь
Коментувати

7 Коментарі

Люблю ваші оці ТОПи, багато нового узнаю.

2019-04-23
Нонна
Відповіcти
0

Кругом підступнийлохотрон,але цікава підбірка))))

2019-04-23
Лада Павлова
Відповіcти
0

Як все інтєрєсно закручено))))Я знала,що голоною ходлить в маркет не можна,а тут ще стільки подвохів.

2019-04-23
Вероніка
Відповіcти
0

Про музику – здивували,треба протестувать!!!!Піду прямо в обід в АТБ. Інтрига)))

2019-04-23
Олена
Відповіcти
0

для когось 16.99 це 16 грн., а для когось 17)))

2019-04-23
Саша
Відповіcти
0

Це про мене))))

2019-04-23
Оля
0

дааа, солодощі на касі – це безпрограшно

2019-04-23
Наталія
Відповіcти
0

Останні новини:

Читайте також: