Про бізнес ДЛЯ людей та ПРО людей. Історії з життя на Всеукраїнському форумі «Бренд – Енергія!»

0

6 квітня на Всеукраїнському форумі «Бренд – Енергія!» власники бізнесу, керівники, бренд-менеджери, маркетологи розмірковували, як створювати та розвивати власну справу.

фото: Тетяна Сушко

фото: Тетяна Сушко

Про ідею, бізнес, бренд. Про життя на великій швидкості. Кожен день – трансформація. Емоція клієнта – головний інструмент розвитку і масштабування бізнесу і продаж. З учасниками форуму своїм досвідом ділилися успішні бізнесмени.

На думку організаторки заходу Наталії Латиш, власниці та директорки branding agency «ESFI», форум «Бренд Енергія!» це атмосфера натхнення, нових ідей, змісту, бачення, бажань та знань. Це місце, де говорять про бізнес ДЛЯ людей та ПРО людей. Це об’єднання та спілкування лідерів-творців, креаторів, які НЕ бояться мріяти, кидають виклики і змінюють світ.

На форумі були:

  • відверті, живі історії, stand-up виступи бізнесменів про інструменти та правила, які наповнюють бізнес сенсом та змістом;
  • знайомство з сильними та успішними підприємцями, лідерами-творцями, які сміливо мріють і діють;
  • можливість перевернути свідомість і подивитися на бізнес під іншим кутом для подальшого розвитку або створення бренду;
  • спілкування у колі однодумців, можливість знайти партнерів по бізнесу, людей зі схожими цінностями, нових друзів;
  • можливість надихнутися і зарядитися неповторною енергетикою.
фото: Тетяна Сушко

фото: Тетяна Сушко

В доповіді «Бізнес зі змістом: яким буде лідерство майбутнього» Наталія Латиш, не лише власниця та директорка ESFI branding agency, а й директорка «Української Асоціації Візуальної Індустрії», експертка з брендингу, бізнес-тренерка, засновниця благодійного центру взаємодії «Родинний дім», ділилася висновками своєї історії в бізнесі, яка розпочалася ще в 16 років.

Власний бізнес це насправді нелегка справа. Але є безліч позитивних моментів:

. Ви розкриваєте свій потенціал.
. Мрія стає реальністю.

. Ви створюєте команду.
. Допомагаєте розвиватись іншим.
. Набуваєте безцінний досвід.
. Маєте можливість реалізовувати класні проекти, про які мріяли.
. Можете ділитись досвідом, надихати інших власним прикладом, допомагати людям різними ресурсами та можна ще дуже багато перерахувати.

фото: Тетяна Сушко

фото: Тетяна Сушко

В доповіді «Смисл як магніт в масових бігових заходах» Дмитро Геращенко, учасник команди «NEWRUN», засновник центру розвитку особистості, бізнес-тренер, марафонець у всіх сферах свого життя, розмірковував як звичайний біг змінює якість життя і підвищує його ефективність у всіх сферах.

 Моя історія розпочалася з мрії стати тренером ще в 10 класі школи… І через 15 років – марафон під Києвом, який відкрив мені нове бачення на життя! Це були 42 кілометри 195 метрів, довжиною у рік старанної підготовки по 2-3 години щодня.

І як наслідок, вважає Дмитро:

Марафонський підхід змусив подивитися на своє життя під іншим кутом. Як сніг навесні відкриває землю, він звільнив моє життя від пустого «лушпиння». З того часу марафон увійшов у всі сфери мого життя і став ключовим у справах. Біг змінює життя!

Разом з Максимом Кривенком вони створили в Полтаві напівмарафонські пробіги, в які мало хто вірив на початку. Підтримала «Нова Пошта» та інші. В першу неділю вересня 2015 року напівмарафон пробігли 700+ учасників! На сьогодні, ця подія вже стала традицією для міста кожної першої неділі вересня. В 2017 році у ньому прийняли участь більше 2 500 чоловік, віком від 3 місяців (на руках своїх батьків) до 86 років! З них було десь близько 60% іногородніх учасників та представників інших країн: Франції, Польщі, Італії, Азербайджану, США та ін. Напівмарафони вже проходять в Чернігові, Сумах, Черкасах.

фото: Тетяна Сушко

фото: Тетяна Сушко

Отримуючи відгуки та коментарі від учасників, я відчуваю, як змінюється і трансформується їх життя! Це захоплює, це надихає і надає сили рухатися вперед до нових премог і нових звершень!

Катерина Бабіч, власниця та директорка «Львівської кав’ярні», керуюча цехом з обсмажування кави, маркетинг-консультантка, експертка, лекторка та менторка державних соціальних проектів, підтримки малого та середнього бізнесу виступила на форумі з доповіддю «Сенсорна система бізнесу». Згадала юні роки, коли мріючи стати стоматологом і навчаючись в УМСА за цією спеціальністю, паралельно з навчанням розвивала чужий бізнес. Згодом зрозуміла, що хоче мати свій.

Я прихильник самонавчання та самовдосконалення. У мене такий характер, що маю знати все про справу, якою займаюсь. Приміром, до відкриття кав’ярні ніколи не пила каву, не знала, що таке кавова машина, не розуміла навіть різниці між арабікою і робустою, не вміла складати бізнес-план, вести звітність. Я почала багато читати літератури — професійної і загальної, що стосується ресторанного бізнесу, кавоваріння, ведення бізнесу тощо. І зрозуміла, що каві можна присвяти все життя.

Для Катерини «кава – це історія про життя». Вона дуже хоче, щоб молодь перестала стандартно мислити. В кав’ярні є своя бібліотека, заповнена книгами про каву.

 Мені подобається організовувати для колективу тренінги, читання зарубіжних авторів з психології, самореалізації. Мені важливо, щоб мої працівники бачили перспективність роботи. Разом з ними вчусь і сама.
У нашому колективі немає чіткого розподілу між офіціантами й бариста — можуть підміняти один одного при потребі.
 Я й сама люблю працювати офіціантом, виходити в зал. Все життя на роботі. Люблю працювати і не втомлююся експериментувати та випробовувати себе. Сама керую колективом. А  мною керує великий бос – маленький син. Я сама починала з нуля, тому зараз допомагаю тим, хто теж хоче мати власну справу

фото: Тетяна Сушко

фото: Тетяна Сушко

«Можливості масштабування успішного бізнесу» це доповідь Андрія Кривоноса, співзасновника і незмінного керівника «Асоціації франчайзингу» (Україна), куратора проектів з розвитку франчайзингу, співведучого першого каналу про франчайзинг «Franch.tv», громадського діяча з реалізації конституційних прав і свобод громадян. Він впевнений:

Випадок змінює ваші плани на ліпші! …Проте цей «випадок» має бути не випадковим, а завчасно підготовленим. Тоді він створює можливості для подальшого розвитку.

Згадав, що ідеї для розвитку «Асоціації франчайзингу» народилися в холі великого залу, де відбувалася конференція об’єднань підприємців.

 Марк Зархін, ідеолог бренду «Pizza Celentanо» на той момент, а зараз десятка ресторанних та суміжних брендів, знаючи про франчайзинг достатньо, запропонував мені, на той момент керівникові об’єднання підприємців, створити «Асоціацію франчайзингу»: ти знаєш, як працюють асоціації; я знаю, як працює франчайзинг; у розвинутих країнах світу є асоціації франчайзингу; давай зробимо свою.

Сказав і поїхав з конференції. Ця думка не давала спокою. Пошук нового формату роботи, нового змісту та якості плюс випадок знайомства, створили разом передумови для розвитку «Асоціації франчайзингу»  та і всього франчайзингу в Україні.

Це було 18 років тому.

Проте цьому випадку передувала «робота і підготовка». І я, і Марк присвятили себе розробці власних ідей та підходів. І тільки поєднання в часі, в просторі спровокували подальший розвиток».

фото: Тетяна Сушко

фото: Тетяна Сушко

Олена Мазура, експертка й аналітикиня фінансового ринку, інвесторка, маркетологиня онлайн-проектів, засновниця системи «Цифрові Інновації на Фінансовому Ринку», авторка проекту «СоздайСебяСам. ЯестьБренд», поділилася з учасниками форуму «Історією одного нествореного бренду…» Вона аналізувала корисність і креатив в бізнесі для звичайних людей з незвичайними мріями.

Я навчилася тайм-менеджменту, контролю емоцій, пріоритетам і багато чому іншому, що зараз є практичної “родзинкою” моїх тренінгів та майстер-класів, поєднуючи роботу з бізнесом. Всьому – самостійно. В основному – методом “тику” або, набагато пізніше, на тренінгах, і ще пізніше, на вебінарах.
Дуже допитлива, я завжди вивчала для себе нові технології, нові “фішки” і ефективні інструменти для просування.
І сьогодні, крім фінансового ринку, моя тема і мій творчий авторський проект «СоздайСебяСам. ЯестьБренд» – це навчання, створення та просування особистого бренду, прокачування експертності, упаковка і монетизація знань, досвіду, вмінь будь-якої людини. Від початківця і в пошуку – до готового фахівця, від початківця підприємця – до власника великої компанії.
На часі особистий бренд і особистий піар потрібні для розширення географії і сфери впливу на ринку України та за її межами.
З Інтернетом і нашим проектом все це можливо і легко!

Зазначила: «Я завжди намагаюся робити бізнес екологічним і корисним для людей».

Олександр Карташов, співзасновник «Полтавський завод порошкової металургіїї», «DREAM Hostel Poltava», «Lounge FM» виступив з доповіддю «Будую бізнеси, які створюють та надихають» про те, як важливо мріяти.  

2016 рік – важкий для мене період  банкрутства «Полтавського заводу порошкової металургії», з яким я пов’язав своє життя 2007 року в якості співзасновника та комерційного директора. Саме тоді захотілося реалізувати свою мрію, яку я давно носив у серці! Так почалася історія “Dream Hostel Poltava”. То був вихід з психологічної кризи. У моїх планах – побудувати мережу “Dream Hostel” і продати. Щодо заводу:  ми зараз працюємо на внутрішньому ринку й поступово додаємо обсяги. Мрійте!  Це дуже  важливо! Мрії  створені  перетворюватися на реалії!

Тетяна Сушко, студентка “Школи сучасної журналістики”

21 травня 2018