Представники китайської компанії відвідали місце будівництва мосту через Дніпро

0

Фахівці китайської компанії “China road and bridge corporation” відвідали береги Дніпра, де спільно з начальником Служби Володимиром Трояновським обговорили питання розміщення мосту, варіанти його побудови та наявність інженерних мереж.

фото: pl.ukravtodor.gov.ua

фото: pl.ukravtodor.gov.ua

За попередніми розрахунками міст повинен з’єднати район залізничної станції “Редути”, що неподалік Горішніх Плавнів та село Чикалівка, що в Кременчуцькому районі.

– Після неодноразових виїздів на береги Дніпра разом з представниками Інститут комплексного проектування об’єктів будівництва дійшли висновку, що це місце найкраще підходить для майбутнього мосту. Ширина річки тут найвужча – близько 750 метрів. Плюс гранітні береги дозволяють поставити міцні опори. В той же час ми не відкидаємо варіанту, запропонованого міською владою Кременчука. В той же час ми поки розглядаємо й інші варіанти, в тому числі запропоновані міською владою Кременчука, – розповідає начальник САД Володимир Трояновський.

Між Укравтодором та компанією “China road and bridge corporation” підписаний Меморандум про співпрацю. 2009 році корпорація побудувала найдовший міст у світі, який з’єднав через океан міста Шанхай і Нінбо. Довжина переправи 36 кілометрів. Його творці дають споруді 100 років гарантії. На даний час представники “CBRC” готують інженерні рішення та попозиції на технічну раду Укравтодору, після якої буде обрано найкращий варіант та визначені джерела фінансування, а також підрядні організації. В кінці квітня представники китайської компанії обіцяють надати і попередні розрахунки будівництва мостової споруди.

фото: pl.ukravtodor.gov.ua

фото: pl.ukravtodor.gov.ua

– Компанія відкрита до співпраці як в плані проектування, так і в плані будівництва. Модель роботи корпорації за кордоном – максимальне залучення місцевих підрядників, аби регіон, в якому працюють представники Китаю, розвивався ще більш динамічно, – наголошує голова технічної групи представництва “CRBC” Ванг Денбін.

Зі сторони кременчуцької громади багато нарікань щодо будівництва мосту в передмісті Кременчука, а не безпосередньо в місті.

– На сьогодні міст через Дніпро в Кременчуці має лише дві смуги руху для автомобільного транспорту. Він був відкритий в 1949 році, а його опори збудовані ще в 1872 році. В середньому через нього проїжджає понад 15 тисяч транзитних автомобілів, більшість з яких – вантажівки. У зв’язку з проведенням АТО дедалі більше великогабаритного транспорту курсує дорогами області. Будівництво мосту у районі дозволить перенаправити транзитний трафік за межі міста, що розвантажить вулиці, збереже інфраструктуру, зробить поїздки більш безпечними, суттєво покращить екологічну ситуацію, – зазначає В.Трояновський.

Більше 20 років тому Кременчуцька міська рада виступила замовником розробки техніко-економічного обгрунтування на будівництво мосту в межах Кременчука, але фахівці не врахували, що намітилася стійка тенденція щодо збільшення автомобільних перевезень дорогами загального користування державного значення. У разі реалізації зазначеного ТЕО місто неминуче потрапило б у пастку великовагових автомобілів, відповідно екологічна ситуація теж би зазнала чималих змін.

– Служба автодоріг як балансоутримувач доріг загального користування виступає за безперервний і безперешкодний рух транспортних засобів з відповідними умовами та швидкістю руху, але цього не може забезпечити мостова споруда, яка знаходиться у межах населеного пункту, – коментує ситуацію заступник начальника САД А.Мягкохліб.

фото: pl.ukravtodor.gov.ua

фото: pl.ukravtodor.gov.ua

Відтак, реалізуючи Меморандум про співпрацю між Укравтодором та “CRBC”, Служба автодоріг Полтавщини планує розвантажити місто від транзитного транспорту та забезпечити безперервність руху дорогами загального користування державного значення (М-22 Полтава-Олександрія, Н-08 Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя).

– Проект розбитий на три етапи, першим з яких буде будівництво мосту через р.Дніпро та влаштування під’їзних шляхів до цієї споруди від автомобільної дороги М-22 до Н-08. Згідно технічних вимог на перетині доріг будуть побудовані транспортні розв’язки, – говорить генеральний директор Інституту комплексного проектування об’єктів будівництва Іван Войтович.

За матеріалами служби автодоріг Полтавської області

Коментувати

19 вересня 2017