Полтавці отримали змогу надсилати електронні звернення до прокуратури

0

Законом України “Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції від 02.07.2015 за № 577-VIII внесено зміни та доповнення до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян”.

cms-image-000001655

Відповідним законом було збільшено джерела надходження звернень до органів, уповноважених їх розглядати. Звернення можуть  прийматися за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку. Громадяни мають змогу користуватися номером «гарячої лінії» та надсилати електронні звернення. Працівники прокуратури здійснюють прийом звернень по буднях  у робочий час.

Електронні звернення до прокуратури Октябрського району м. Полтави можна надсилати на електронну поштову скриньку zvern_okprok@ukr.net.

У письмовому зверненні, у тому числі у електронному, має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, який звертається, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Усні звернення приймаються за телефоном «гарячої лінії» – (0532) 56-55-41.

Юлія Злепко

Коментувати

20 січня 2018
19 січня 2018