Полтавський міськвиконком може затвердити автоматизовану систему оплати за проїзд в пасажирському транспорті

Лілія Войцехівська
13:01 | 19 січня 2018
0

На сайті міськради опублікували проект рішення “Про впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті м.Полтава”.

Полтавський міськвиконком може затвердити автоматизовану систему оплати за проїзд в пасажирському транспорті

Полтавський міськвиконком може затвердити автоматизовану систему оплати за проїзд в пасажирському транспорті

Автоматизовану систему обліку оплати проїзду (АСООП) планують впровадити в міському пасажирському транспорті (автобус, тролейбус) незалежно від форм власності. Про це йдеться у проекті рішення виконавчого комітету, який можуть підтримати більшістю голосів на наступному засіданні.

Дане рішення можуть прийняти:

– З метою підвищення якості надання послуг з перевезення пасажирів, забезпечення належного обліку фактично наданих транспортних послуг міським пасажирським транспортом, економії коштів бюджету та їх ефективного використання при відшкодуванні реальних втрат доходів від пільгових перевезень, – йдеться в проекті.

Види електронних квитків, їх придбання та поповнення:

Неперсоніфікований ЕК (НЕК) – встановленої форми картка, дійсна з моменту придбання, не містить персональних даних пасажира, можна придбати у пунктах продажу/поповнення.

Персоніфікований ЕК (ПЕК) – встановленої форми картка, дійсна з моменту придбання, містить персональні дані пасажира, виготовляється на основі пакету визначених документів та згоди особи на збір, обробку та використання персональних даних.

На міському пасажирському транспорті будуть діяти різні тарифні пакети ЕК, які містять різну кількість передплачених транспортних послуг, вартість та інші переваги користування ними.

Полтавський міськвиконком може затвердити автоматизовану систему оплати за проїзд в пасажирському транспорті

Полтавський міськвиконком може затвердити автоматизовану систему оплати за проїзд в пасажирському транспорті

Тарифні пакети ЕК можуть бути:

а) з обмеженням по терміну дії (тижневий, місячний, річний) (на рахунку знаходиться і списується час);

б) на визначену кількість поїздок (на рахунку знаходяться і списуються поїздки);

в) вільний гаманець (на рахунку знаходяться і списуються гроші);

г) пільговий, учнівський, студентський (на рахунку знаходиться і списується час).

Поповнення ЕК буде відбуватися у пунктах видачі, продажу та поповнення. Після створення квиткового серверу, поповнення ЕК також відбуватиметься за допомогою мережі Інтернет та автоматів самообслуговування.

– Пасажир, зайшовши у транспортний засіб, не чекаючи наступної зупинки, зобов’язаний здійснити валідацію ЕК, отримати підтверджуючий реєстрацію квиток та зберігати його до завершення проїзду. Пасажир, у якого відсутній ЕК зобов’язаний сплатити вартість разового проїзду кондуктору/водію та отримати паперовий разовий квиток.

Полтавський міськвиконком може затвердити автоматизовану систему оплати за проїзд в пасажирському транспорті

Полтавський міськвиконком може затвердити автоматизовану систему оплати за проїзд в пасажирському транспорті

Також у даному проекті рішення планують встановити обмеження на перевезення багажу:

– Наявність у пасажира відповідного квитка дає йому право на безоплатне перевезення двох одиниць ручної поклажі або одну одиницю багажу за умови, що його розміри не перевищують 100 х 50 х 30 сантиметрів, вагою до 20 кілограмів.

Якщо вага перевищує норму, пасажир оплачує кондуктору/водію вартість разового проїзду або проводить повторну реєстрацію ЕК.

Зазначимо, що кондуктори в громадському транспорті залишаться, адже за проектом вони мають здійснювати контроль за оплатою проїзду, реєстрацією проїзду та перевірку наявності документів.

Встановлювати дану електронну систему будуть самі перевізники:

– Усе обладнання, яке буде встановлено в салоні транспортних засобів, є власністю особи, уповноваженої здійснювати справляння плати за транспортні послуги. Монтаж та демонтаж обладнання відбувається за кошти цього підприємства.

Перевізників, які використовуватимуть дану систему визначатимуть за конкурсом. Вони отримуватимуть 10% від суми коштів отриманих з використанням АСООП:

– Розмір комісії є предметом змагання на конкурсі – чим менше комісія тим вищі шанси стати переможцем, – йдеться в документі.

Залишити відповідь
Коментувати

Останні новини:

Читайте також: