Полтавський call-центр емоційної допомоги для бійців АТО проводить другий набір волонтерів

0

5 місяців тому в Полтаві розпочав роботу «АТОЛ ЛІНІЯ» — call-центр Волонтерської служби емоційної допомоги для учасників АТО, членів їх сімей, волонтерів та внутрішніх переселенців. Наразі триває другий набір волонтерів для роботи в call-центрі.
Візитівка call-центру АТОЛ ЛІНІЯ

Волонтерська служба емоційної підтримки (ВСЕП) «АТОЛ» працює в Полтаві з вересня 2015 року. За цей час волонтери допомогли більше, ніж 400 особам. Бійці АТО, члени їх сімей, волонтери та внутрішні переселенці дзвонять сюди безкоштовно та на засадах анонімності.

Наразі «АТОЛ ЛІНІЯ» розпочав другий набір волонтерів. За словами координатора «АТОЛ ЛІНІЯ» Ольги Олексієнко, це зумовлено двома причинами: по-перше, деякі з волонтерів не можуть продовжувати роботу (вагітність, переїзд в інше місто, тощо), по-друге, в майбутньому планується збільшення часу роботи «АТОЛ ЛІНІЯ» (наразі допомога надається з 17:00 до 23:00).

– Ми почали помічати, що багато дзвінків надходить в нічний час, і о третій, і о четвертій годині — говорить Ольга Олексієнко, — тому вирішили збільшити час роботи call-центру, щоб всі, хто потребує емоційної допомоги, могли її отримати.

Відбір волонтерів включатиме в себе декілька етапів. Спочатку відбудуться загальні збори для всіх бажаючих. Потім Ольга Олексієнко разом з експертом ВСЕП «АТОЛ» Ігорем Власенком проведуть з майбутніми волонтерами індивідуальні співбесіди та відберуть 15 осіб, які продовжать навчання.

Заняття проходитимуть 2 рази на тиждень. В якості педагогів виступлять волонтери call-центру, яких литовські спеціалісти емоційної допомоги виділили, як ведучих вчителів.

Після закінчення теоретичних занять кожен з майбутніх волонтерів отримає 200 годин практики в «АТОЛ ЛІНІЯ». Успішно пройшовши практику, курсант отримає сертифікат волонтера емоційної допомоги.

Волонтери call-центру АТОЛ ЛІНІЯ

Волонтери call-центру АТОЛ ЛІНІЯ

Для того, щоб долучитися до навчання, потрібно заповнити анкету. Після цього з Вами сконтактують працівники «АТОЛ ЛІНІЯ» та повідомлять всю необхідну інформацію.

Заявку може подати будь-яка особа, яка досягла 18-річного віку. Єдина і головна умова: бажання допомагати людям, які постраждали в результаті війни.

Довідка: Ідея створити Волонтерську службу емоційної допомоги в Полтаві виникла ще в березні 2015 року. Call-центр — пілотний українсько-литовський проект, який фінансувався Програмою розвитку співробітництва та популяризації демократії Міністерства закордонних справ Литовської Республіки (Orange projects).

Після закінчення пілотного проекту (02.06.2015 — 02.11.2015) — полтавський call-центр центр емоційної підтримки по телефону «АТОЛ ЛІНІЯ» став частиною ВСЕП «АТОЛ» Фонду Підтримки «Унія 1219». Від української сторони партнером є ГО «Центр стратегічних комунікацій» за підтримки голови Полтавської ОДА Валерія Головка.

Денис Старостін, прес-служба ВСЕП «АТОЛ»

Коментувати

19 вересня 2017