Полтавський аеропорт хоче придбати обладнання у російської компанії

0

Попри анонси прямих рейсів з Полтави до теплих країв, мешканці області все ще продовжують літати з інших летовищ. Але, здається, керівництво області рішуче налаштоване запустити полтавський аеропорт у роботу. Для цього КП “Аеропорт-Полтава” вирішило придбати установку наземного електроживлення повітряних суден.

обложка

Очікувана вартість установки була оцінена у 2 500 000 грн. В ході торгів ціну вдалося знизити до 2 287 900 грн. Зазначимо, кошти для відповідної закупівлі виділені ще в липні рішенням двадцятої сесії Полтавської обласної ради сьомого скликання. 

Загалом, участь в аукціоні взяли 4 компанії, зареєстровані в Україні.

зак1

Також тендером цікавилась п’ята — ТОВ “Ауфбау”, яка одразу подала скаргу на дискримінацію через прописані габарити техніки. І хоча вимоги скаржника були задоволені, а допустимі габаритні розміри збільшені, вказана компанія участі у торгах не брала.

зак2

Проте виявилось, що ТОВ “АЄГЕ-АЕРО-УКРАЇНА”, з яким мають намір підписати договір, має російське коріння. Згідно з даними реєстру Міністерства юстиції, засновник АТ “ЕНЕРГОЛОГІЯ (ЕНЛО)” зареєстроване в РФ, а його кінцеві бенефіціарні власники — громадянами РФ.

зак3

Як сталося, що ніхто не звернув на це увагу до проведення аукціону, не зрозуміло. Чи може це “зрада”?

І хоча фірма була зареєстрована ще у 2009 році, єдиними торгами, у яких взяла участь зазначена компанія, є саме тендер полтавського аеропорту. При цьому, за цей час фірма змінила п’ятьох “офіційних” власників.

Тоді як пропозиція ТОВ “АЄГЕ-АЕРО-УКРАЇНА” щодо поставки мобільного аеродромного джерела енергії “HOUCHIN 4400” 60 та 90 кВА, виявилась найнижчою з представлених.

Запропоновані іншими учасниками моделі “Guinault GA 100”, “TLD GPtJ-409-E-CUP” є трохи дорожчими, але ідентичними за характеристиками. Зазначимо, в середині усіх трьох моделей знаходиться двигун “Cummins QSB 4.5” виробництва США. Ми не знайшли жодних даних економічного обґрунтування різниці в запропонованих постачальниками цінах. На сайтах виробників також відсутня ціна зазначених моделей.

Чи підпишуть договір з невідомою російською компанією без досвіду роботи, або ж змінять постачальника та оберуть вже перевірені українські фірми з досвідом роботи та відповідною репутацією — залишається під питанням.

Почути позицію керівників КП не вдалося. За номером телефону, вказаним у тендерній документації, слухавку ніхто не підняв.

Владислав Башук

12 листопада 2018