Полтавські перевізники не прийшли на перемовини з Шамотою

Владислав Башук
12 днів. тому
2

У Полтаві вже третій день поспіль страйкують приватні перевізники. Єдиною вимогою підприємців є підвищення тарифу на проїзд.

Перевізники не прийшли на перемовини з Шамотою

Вчора секретар міськради Олександр Шамота анонсував зустріч з перевізниками, яка повинна була відбутись сьогодні о 15-й годині. Проте, жоден з перевізників так і не прийшов до міськради з власними розрахунками. Натомість завітали члени “Нацкорпусу” та поодинокі депутати.

Олександр Шамота одразу звернувся до преси з промовою про небажання перевізників йти на контакт.

— Крім “Полтаваелектроавтотранс”, який минулого разу на комісії надав матеріали щодо розрахунку тарифу, більше нікого немає. Я розумію, що питання зміни вартості проїзду досить болюче для суспільства. Саме тому я вчора вийшов з ініціативою, аби перевізники мали можливість довести громадськості обгрунтованість тих чи інших тарифів, що вони пропонують, — говорить Олександр Шамота.

Також він зазначив, що не бачить причин обгрунтування нових тарифів, як і частина полтавців, які протягом останніх днів писали пости у соцмережах, засуджуючи бунт перевізників.

— Якщо б перевізники мали обгрунтування тарифів, то зараз би вони надали відповідні розрахунки, а так — я певен, що їх немає, — додав він.

Говорячи про дії перевізників, він знову звинуватив частину депутатського корпусу у змові з приватними перевізниками.

Як завжди, Олександр Шамота наполягав на комуналізації транспорту та необхідності терміново придбати нові автобуси та тролейбуси для комунального підприємства. Наразі міська влада вже виділила 25 млн грн на закупівлю тролейбусів.

Що ж до розрахунків КП “Полтаваелектроавтотранс”, то тут він зазначив, що 60% збитків — це кошти за перевезення пільговиків, тоді як все інше — витрати, пов’язані з вечірніми нерентабельними рейсами. Обговорюючи представлені розрахунки, він сказав, що комунальний транспорт на те і комунальний, аби містяни могли доступно ним користуватись, а збитки — це нормально, адже це кошти за пільговиків, від яких місто не може відмовитись за законом.

Шамота зазначив, що не готовий йти на поступки та домовленості з перевізниками. Він закликав перевізників зупинити страйк та вийти на маршрути. Серед причин, чому на дороги міста не виїхав жоден з перевізників, він вважає погрози від монополістів ринку малим підприємцям. За його інформацією, нібито, великі перевізники пообіцяли пошкодити транспорт, якщо малі перевізники вийдуть на маршрути.

— Я сьогодні вийшов на зв’язок з деякими містами поруч з Полтавою, аби тимчасово залучити тамтешніх перевізників до перевезення полтавців.

На запитання, з яких міст будуть нові перевізники, Шамота так і не надав відповіді.

Попри те, що перевізники ще у п’ятницю заявляли про розірвання угод, наразі, за словами посадовця, ніхто контрактів не розірвав.

— Вони подали документи на розірвання, проте наразі їх ніхто не розірвав. Документи подали по 40 маршрутам.

Єдиним шляхом вирішення проблем з транспортом у місті він бачить лише закупівлю комунального транспорту. Шамота сподівається, що до осені Полтава отримає першу партію техніки, закупленої по кредиту ЄБРР.

З власних джерел нам стало відомо, що Олександр Шамота написав заяву про відпустку.

— Так, на початку тижня в мене була написана заява про відпустку, але, якщо ви помітили, в суботу я був присутній на засіданні депкомісії, просто не скасовував відпустки та був на роботі за власний рахунок. Заява була про відпустку на один день — суботу.

У прес-службі міськради також підтвердили інформацію, що Шамота написав заяву про відпустку, проте деталі заяви не повідомили. В апараті ж міськради нам відповіли, що для отримання такої інформації необхідно звернутись до них з офіційним інфозапитом.

У свою чергу, директор ТОВ “Євробус Полтава” Михайло Костов у коментарі нашому виданню зазначив, що перевізники розірвали угоди з міськвиконкомом ще минулого тижня і на маршрути повертатись не збираються. На його підприємстві вже відбулись скорочення кадрів, а техніку продадуть найближчим часом. Також він зазначив, що частина перевізників розмірковує над зміною сфери діяльності чи перепрофілюванням на приміські перевезення пасажирів, де нині немає проблем з рентабельністю тарифів.

Зазначимо, у середу 15 травня, відбудеться наступне засідання транспортної комісії.

Залишити відповідь
Коментувати

2 Коментарі

Ніхто й не сумнівався,шо вони не прийдуть,бо нічим крить.Ми успішно доїхали увечері пустим тролейбусом.

11 днів. тому
Ганна
Відповіcти
0

Сьогодні на роботі всі активно обговорювали,хто скільки часу йшов до роботи – це захопливо і ніхто не ображався і не сказав,краще б по 8 грн – всі готові йти пішки)))

12 днів. тому
Олена
Відповіcти
0

Останні новини:

Читайте також: