Полтавагазвидобування придбало автомобілі Ford з переплатою у 150 тисяч

ПАТ «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування» придбало 2 автомобілі Ford Transit Minibus R460L4H3 125 TREND із переплатою у 154646грн.

Відповідне повідомлення про укладання договору з ТОВ «Дилерська Компанія «Полтава-Автосвіт» з’явилось на порталі «Prozorro» 6 серпня 2019 року. Згідно з умовами договору, вартість одного авто становить – 1270000 грн. При цьому, на офіційному сайті постачальника ціна на даний автомобіль в аналогічній комплектації становить 1 192 677 грн. Відповідно, ПАТ «УГВ» придбало автомобілі з переплатою у 154646 грн.

Зазначимо, різниця між пропозиціями учасників тендеру становить 5828 грн, при цьому, це стартові цінові пропозицій, тобто компанії не грали на пониження.

*MINIBUS R460L4H3 130 TREND є аналогом MINIBUS R460L4H3 125 TREND (який зняли з виробництва)

Цікавим є і фірма конкурент — ТОВ «ТАЛІСМАН-АВТО», яка зареєстрована у  м. Краматорськ, Донецької області, вул. Дніпровська, 3А. За умовами договору, постачальник зобов’язується забезпечити збереження повного гарантійного обслуговування транспортних засобів після встановлення замовником GPS-обладнання, Зазначимо, обидві компанії є авторизованими сервісними центрами Ford, а оскільки сервісний центр ТОВ «ТАЛІСМАН-АВТО» знаходиться у Краматорську, то компанія змушена б була користуватись послугами вищезгаданої ТОВ «Дилерська Компанія «Полтава-Автосвіт».

Іншим цікавим моментом є те, що ПАТ «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування» в умовах тендерної документації зазначило саме Ford Transit Minibus R460L4H3 125 TREND, а відповідно й технічні вимоги були прописані орієнтовно на цю модель і дещо відрізняються від схожих моделей на зразок Renault Master, Mercedes-Benz Sprinter, Iveco Daily. При цьому дві перші моделі обійшлися б дещо дешевше.

—Явних порушень законодавства у цій закупівлі немає, оскільки учасники, які працюють на одного представника (фірму — ред.) не обов’язково пов’язані. Такі компанії не рідко приходять на торги разом, але довести їх реальний зв’язок вкрай важко. Щодо обслуговування техніки, то слід зазначити, що умовами договору не зазначалось, що сервіс повинен проводитись у Полтаві, тож тут теж немає порушень. Умовами тендеру передбачалась можливість закупівлі аналогічного товару, але справа у тому, що інші учасники не прийшли. Чому вони не прийшли – це вже інше питання. Оскільки це відкриті торги, то не можна сказати, що тут наявна переплата. Учасники поставили таку ціну, як вважали за потрібне і при цьому вклалися у очікувану вартість. Завищеної очікуваної вартості не було. Щодо різниці у ціні на офіційному сайті постачальника та сумою у контракті, то постачальник може зсилатись на те, що інформація на сайті оновлюється не регулярно, — коментує Олександр Довгошей, аналітик ГО «Інституту аналітики та адвокації», яка є членом «Dozorro-спільноти».

Залишити відповідь
Коментувати

Останні новини:

Читайте також: