Полтава знову на межі транспортного колапсу

Полтавські перевізники планували зупинити рух приватного громадського транспорту містом, починаючи від 8 травня. Про це заявив заступник міського голови з питань ЖКГ Олексій Чепурко.

На ранковому засіданні виконкому Олексій Чепурко анонсував майбутню зустріч з представниками перевізників для обговорення питання збільшення тарифу на перевезення пасажирів.

— У нас на п’ятницю планується депутатська комісія під головуванням Дмитра Сенчаковича (з питань містобудування, архітектури, розвитку міського господарства, транспорту, розвитку підприємницької діяльності, розвитку міста, інвестицій, туризму — ред.). Одним з питань будуть наявні транспортні проблеми, що є у віддалених районах, та зараз вже у центрі міста. Приватні перевізники та «Полтаваелектроавтотранс» будуть наводити свої розрахунки. Оскільки рішення приймають члени виконкому, то я запрошую всіх взяти участь у засіданні комісії, — повідомив профільний заступник міського голови.

Він зазначив, що зранку мав розмову з перевізниками, які планували зупинити транспорт вже сьогодні за напрямками: Вороніна, Івонченці, Яківці, Рибці. Перевізники погодились продовжити перевезення на передодні свят. Проте чи надовго це — невідомо.

Зазначимо, суперечки про необхідність підвищення тарифу тривають у Полтаві вже другий рік. Секретар міськради Олександр Шамота відстоює наявний тариф у 4 грн, тоді як профільний заступник та перевізники наводять розрахунки збитковості цього тарифу, пропонуючи його збільшення.

— Зараз ми заново проводимо процедуру, аби ні в кого не було спокус оскаржувати рішення через суд. Але я хотів би, аби ми всі відповідально поставились до ситуації. Популізм — це добре, політичний — ще краще, але ми повинні забезпечити наших мешканців нормальним громадським транспортом, — говорить Олексій Чепурко.

Коментуючи проблему, заступник міського голови вкотре наголосив на нерентабельності тарифу у 4 грн.

— Всі перевізники в Україні говорять про те, що 4 це не вигідно. В інших обласних центрах тариф починається від 6 грн. Для перевізників, звісно, чим більше — тим краще. Зараз варіант у 5 грн вже не влаштовує. В п’ятницю ми розглядатимемо всі розрахунки, і сподіваюсь, що дійдемо згоди. Рішення потрібно було прийняти ще у лютому.

Також профільний заступник розповів, що один з найбільших перевізників сьогодні написав заяву про відмову від маршруту. За його словами, перевізники вже продали більше 25 одиниць техніки в інші міста. На думку Олексія Чепурка, цей процес неминуче призведе до транспортного колапсу. Відповідно до планів, тариф збільшать до 26-го червня, проте перевізники вже заявляють, що так довго не чекатимуть.

Залишити відповідь
Коментувати

9 Коментарі

Логіка зашкалює: всі мухи розказують та ще й роказують, що гівно смачне.
Я балдєю от “проффесорів”.
Тільки електронний квиток!!!!

2019-05-09
Ромчик
Відповіcти
2

Тариф у 5 грн вже був

2019-05-08
Артем
Відповіcти
0

Ви порівнюєте малу Полтаву з мільйониками??? А то нічого що там більше місто, населення та відстань між зупинками??? Мамай півтора роки тримав незаконний тариф!

2019-05-08
Артем
Відповіcти
2

Коли страйк і куди йти???

2019-05-08
Дона
Відповіcти
0

Коли передали маршрутки на інші міста – це які міста і яка там вартість проїзду?Просто цікаво!

2019-05-08
Рита
Відповіcти
2

А що до маршруток ,яки едут на Дублянщыну и Вакуленци.?Вечером после 21 выехать невозможно…

2019-05-08
Светлана Владимировна
Відповіcти
2

Состояния маршруток нетянет на дороже, вонь и грязь!

2019-05-08
Відповіcти
7

5 буде нормально для пасажирів. А от для перевізників всеодно не вигідно. Ну і 4 це сміх якийсь

2019-05-08
Валерій
Відповіcти
2

Та піднімайте вже до 5 грн та закрили тему!

2019-05-08
Оля
Відповіcти
1

Останні новини:

Читайте також: