Поліціянти Полтави прийматимуть виклики в call-центрі

0

У приміщенні головного управління поліції Полтавщини журналістам «Трибуни» провели екскурсію, де показали новостворений call-центр. Більш детальніше про його роботу розповіли начальник управління інформаційного забезпечення головного управління Віктор Філенко та начальник відділу комунікації Юрій Сулаєв.

Snimok_ekrana_2016-02-17_v_16_55_48

Ідея щодо створення call-центру розроблялася тривалий час спільно з поліцією міста Києва.

– Почали ми з побудови технічної частини, ми організували IP-телефонію, серверне обладнання і останнім етапом – call-центр, – розповідає начальник управління інформаційного забезпечення головного управління Віктор Філенко.

У сall-центрі працюють оператори й диспетчери. Перші приймають всі дзвінки, які до них надходять, а останні – безпосередньо керують роботою нарядів поліції і контролюють дії слідчо-оперативних груп. Загалом, все влаштовано так, щоб швидко реагувати на заяви громадян.

Загалом, бажання працювати у call-центрі виявили 140 людей, з яких відібрали 30. Попередньо вони всі пройшли тести у психологів, володіють необхідною стресостійкістю, а також мають вищу освіту. Бажаним було й знання іноземної мови. Віктор Філенко зазначив, що на зміні працюватимуть по 8-9 чоловік, з них 2-3 людини володіють іноземними мовами.

Наразі протягом двох тижнів співробітники проходять навчання зі спеціалістами. Окрім цього, з ними проводять заняття психологи.

– Щодо механізму роботи, то оператори приймають дзвінки, зміст яких набирають у відповідну форму, також вони пишуть дані про заявника, а далі – по визначеному алгоритму дій згідно кожного злочину. Після цього, інформація надходить до диспетчера, який, в свою чергу, призначає ту патрульну машину, яка знаходиться найближче до місця події, а потім контролює їх діяльність, – зазначає Віктор Філенко.

Журналістам «Трибуни» показали умови, в яких працюватимуть люди. Кожен працівник матиме свою шафку для одягу та власних речей, а також місце для відпочинку.

Офіційне відкриття call-центру заплановане на кінець березня поточного року.

Катерина Шевелєва

Коментувати

20 вересня 2017