Перевізники бідкаються — Шамота розводить руками

Сьогодні зранку на міські маршрути виїхав лише комунальний транспорт та поодинокі приватні перевізники, які ще не встигли написати відмови від маршрутів.

Перевізники бунтують, Шамота розводить руками

Перевізники бунтують, Шамота розводить руками

За неофіційною інформацією, кількість приватного транспорту не перевищує 30-ти одиниць. Полтавці були змушені йти на роботу пішки, намагатись влізти до комунального транспорту чи скористатись послугами таксі. Доки перевізники страйкують в очікуванні нових тарифів, депутати повторно зібрались на засідання транспортної депкомісії. На початку засідання було запропоновано внести до порядку денного регуляторний акт від 30 січня, яким рекомендовано підвищити тарифи до 3 та 5 грн відповідно. Проте, через те, що Юрій Синяк («СДП») проголосував проти, регуляторний акт не включили до порядку денного.

Голова комісії Дмитро Сенчакович констатував неможливість проведення засідання через відсутність частини комісії.

— Станом на сьогодні робота комісії майже паралізована. Представники двох фракцій втретє на з’являються, щоб обговорити це питання, – сказав Дмитро Сенчакович («Самопоміч»), депутат Полтавської міськради, голова депутатської комісії, – Це «Батьківщина» і «Совість України», — зазначив він.

Надалі депутати почали вирішувати поточні питання порядку денного. Вже півгодини депутати таки повернулись до транспортної проблеми міста. Секретар міськради Олександр Шамота висловив позицію партії не підвищувати тариф, адже, на його думку, від цього ситуація не зміниться. І знову назвав засідання комісії «постановою певних політсил», аби підставити «СДП», звинувативши в усіх бідах.

Попри учорашню заяву про самоусунення від відповідальності за ситуацію, заступник міського голови з питань ЖКГ Олексій Чепурко сьогодні був присутній на засіданні комісії, після якого відправився на нараду з фахівцями транспортного відділу міста. Також він наголосив, що він та його політсила виступають проти підвищення тарифів та відповідного фінансового навантаження на містян. Проте вимушені підтримати рішення про підвищення тарифів у зв’язку з наявно ситуацією.

— У нас є виконувач обов`язків міського голови й він відповідає за те, що робиться в місті. Я зробив усе, що міг. Якщо хтось може робити більше – потисну руку, — додав Олексій Чепурко.

Також він розповів, що станом на 10 ранку 11 травня 3 тролейбуси КП «Полтаваелектроавтотранс» вже вийшли з ладу через перевантаження. Містяни зламали двері та поручні міського транспорту, намагаючись потрапити в середину транспортного засобу. Наразі, за його інформацією, у місті функціонує близько 50 одиниць комунального транспорту, які не справляються з отриманим навантаженням.

Після суперечки з депутатами Олександр Шамота знову звинуватив членів комісії у організації «вистави» та покинув залу засідань. Між тими, хто залишився, відбулась суперечка. Юрій Синяк продовжував відстоювати позицію «СДП», тоді як інші вимагали прийняття рішень для стабілізації ситуації. Фракція «Свобода», яка зазвичай була опозиційною, підтримала необхідність прийняття такого рішення. Юліан Матвійчук та Вадим Ямщиков зазначили, що з часом хотіли б бачити міський транспорт комунальним, як це реалізовано у Тернополі та інших містах.

— Наша з вами задача — прийняти державницькі рішення, непопулярні інколи. Аде для того, щоб місто працювало, приносило прибутки. Тому позиція фракції: відновити регуляторний акт, розблокувати роботу перевізників. Хоча у мене до них мільйон питань, про те, коли перевізники викидали з салонів автобусів пенсіонерів та учасників АТО. Але зараз така ситуація, що без них місто буде паралізоване, бо у нас не вистачить транспорту для перевезення, щоб перекрити усі маршрути. Тому зараз позиція —  підтримати рішення, — пояснив Юліан Матвійчук.

Депутати прийняли рішення оголосити чергову перерву у засіданні. Вразі наявності необхідної кількості голосів, засідання можуть зібрати сьогодні до вечора, чи до вечора вівторка, тоді як на середу анонсовано інше засідання по двох питаннях, де до порядку денного вже включений регуляторний акт про підвищення тарифів. Голова комісії Дмитро Сенчакович пояснив, для чого оголосили перерву та механізм подільших дій влади.

— Якщо нічого не вирішиться до середи, то ми закриємо цю комісію, відкриємо нову, на яку винесуть два проекти рішення міськвиконкому: про підвищення вартості проїзду в міському пасажирському транспорті та в електротранспорті. Якщо комісія надасть по два експертні висновки на ці проекти — їх матимуть право розглянути на міськвиконкомі, де безпосередньо ухвалюють рішення про зміну вартості проїзду, — розповів Дмитро Сенчакович.

Також він зазначив, що навіть якщо комісія не проголосує за рекомендацію винести питання на засідання виконкому, вона повинна буде розглянути експертний висновок, а виконком вже може провести процедуру підвищення тарифу.

Зазначимо, вказаний регуляторний акт, що передбачає підвищення тарифу до 3 та 5 грн для тролейбусів та автобусів відповідно було винесено на засідання комісії 30 січня. Наразі ж він вже неактуальний, адже, за останніми розрахунками «Полтаваелектроавтотрансу», ці тарифи також не покривають всіх витрат. Проте можуть хоч якось стабілізувати ситуацію, доки депутати повторно проводитимуть процедуру підвищення тарифів законним шляхом до меж, обгрунтованих перевізниками та комунальним транспортним підприємством.

Залишити відповідь
Коментувати

4 Коментарі

Я стільки тролейбусів як сьогодні ніколи не бачилаодин за одним,тільки в один бік,а в звороьній довго не було, а потвм пачками йшли.

2019-05-11
Свєтка
Відповіcти
0

Поприїжджали на іномарках і рєшали судьбу пішоходів,не так воно їм болить як нам. Нас би туди пустили.

2019-05-11
Ганна
Відповіcти
1

От ті,хто стояв на зупинках,хоч один подумав про те,що готов платить і 10,аби зараз поїхать – думаю таких були одиниці,скоріше всі проклинали перевізників і їх заскок!

2019-05-11
Танюшка
Відповіcти
0

Этому городу нужен герой (batman)

2019-05-11
Ольга
Відповіcти
0

Останні новини:

Читайте також: