Пенсійний фонд освоює нову технологію обслуговування пенсіонерів

Пенсійний фонд переходить до електронних пенсійних справ і відмовляється від паперових архівів. Нові інформаційні технології повинні поліпшити обслуговування громадян.

IMG_7240

У Полтаві відбулася прес-конференція на тему: «Про запровадження в органах Пенсійного фонду області новітніх інформаційних технологій для покращення обслуговування громадян та інші актуальні питання пенсійного забезпечення» за участю заступника голови облдержадміністрації Євгена Пругла, начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області Володимира Тараторіна і першого заступника начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області Володимира Носенка.

Наприкінці грудня минулого року Урядом ухвалено рішення щодо оптимізації структури деяких районних управлінь, Фонду шляхом їх об’єднання. На цій підставі частина з 30-ти територіальних управлінь Пенсійного фонду в Полтавській області були реорганізовані шляхом злиття та перейменування, після чого їх кількість скоротилася до 18-ти створено 8 об’єднаних управлінь. Це дало можливість скоротити управлінський персонал органів Фонду на 60 одиниць та заощадити 282 тис. грн. бюджетних коштів.

1

Наразі розпочався другий, остаточний етап реорганізації органів Фонду області, який стосуватиметься решти управлінь.

2

Названі зміни є суто організаційними, оптимізації підлягає лише керівний склад. Жодний працівник, який обслуговує громадян, не скорочується.

В кожному районі області продовжує працювати відділ з обслуговування громадян. В тих районах області, яких стосуються зміни, послуги продовжують надаватися в тих самих приміщеннях, залах обслуговування, як і до оптимізації.

– Оптимізація структури територіальних органів Пенсійного фонду – це ще один важливий крок на шляху створення якісно нової пенсійної системи, головною метою якої є якість та доступність надання послуг, – говорить заступника голови облдержадміністрації Євген Пругло.

Євген Пругло

Євген Пругло

Нова пенсійна служба, зі слів заступника, гарантуватиме нову якість обслуговування громадян, уникнення корупції у пенсійній системі, надасть нові можливості для громад, зокрема заощадить державні ресурси.

Програма модернізації обслуговування та обробки пенсійної документації


Основні недоліки діючої системи:

великий час для призначення пенсії;
значний паперовий документообіг;
складність процедур і тривалий час для обслуговування громадян;
великі витрати на утримання пенсійної системи.

Очікуваний ефект від впровадження нової системи:

обслуговування людей в будь-якому Пенсійному фонді незалежно від їх реєстрації;
спрощення процедур і підвищення якості надання послуг;
перехід до електронних пенсійних справ і відмова від паперових архівів;
значна економія коштів на утримання апарату.

Поступове підвищення соціальних стандартів, засноване на результатах фінансово-економічних процесів в країні і в області зокрема, дозволяє говорити про наявність позитивної динаміки. Середній розмір підвищення трудових пенсій склав 63 грн., а пенсій представників силових структур – 176 грн. Підвищення є неостаточним. Наступне заплановано на грудень поточного року . Причому, Верховна Рада України затвердила збільшення в грудні прожиткового мінімуму для осіб, що втратили працездатність, до 1247 грн, а не до 1208 грн, як було передбачено раніше.

Створення нової якості обслуговування громадян передбачає такі зміни:

1. На відміну від існуючих нині стандартів обслуговування, коли все робить відвідувач, надалі основною функціональною ланкою стане орган Фонду.
2. Час призначення пенсії скоротиться від десятка днів до декількох десятків хвилин.
3. Місце обслуговування не залежатиме від місця проживання і реєстрації громадян
4. Нові можливості дистанційного обслуговування дозволять пенсіонерам у будь-який час через мережу Інтернет ознайомитися з даними своєї пенсійної справи за допомогою електронного цифрового підпису.
5. Електронний формат документообігу для призначення пенсії передбачає відмову від значного паперового документообігу, спрощення процедури прийому та обслуговування громадян, коли підставою для оформлення пенсії стануть паспорт та автоматично сформована заява.

З 1 липня нинішнього року в області стартує проект по запровадженню єдиної електронної системи призначення і виплати пенсій. Підготовка до його впровадження розпочалася на Полтавщині в травні. На даний час парк комп’ютерної техніки оновлено на 140 одиниць, одержано майже сотню одиниць різноманітного офісного обладнання.

– Нова система передбачає функціональний поділ на дві складові: безпосереднє спілкування фахівців з пенсіонерами у залах обслуговування (фронт- офіс) і оброблення документів, отриманих від громадян, з подальшим наданням кінцевого результату (бек-офіс), – пояснив начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області Володимир Носенко.

Володимир Носенко

Володимир Носенко

Електронні пенсійні справи, які міститимуть скановані пенсійні документи, а також усі розрахунки під час призначення та перерахунку пенсії й становитимуть основний пенсійний архів.

Запровадження централізованої системи призначення і виплати пенсій створить можливість упередити переплати і дублювання виплат, надійно захистити персональні дані від втрати, фальсифікації та нецільового використання; мінімізувати дію «людського фактору» (помилок, зловживань, корупції).

Внутрішнім переселенцям продовжать виплачувати пенсії тільки через «Ощадбанк».

Залишити відповідь
Коментувати

2 Коментарі

реформами попахивать начало

2016-06-10
Илья
Відповіcти
0

ага только у нас как не реформа, так обязательно на этом кто-то что-нибудь да поимеет

2016-06-10
лоб
0

Останні новини:

Читайте також: