Освітянам розповідають про специфіку навчання дітей з особливими потребами

0

На сьогодні в області актуальними є такі проблеми інклюзивної освіти як суспільне розуміння, матеріально-технічне забезпечення та кадрова політика. У зеленій залі обласної ради та ОДА триває семінар для освітян “Шляхи реалізації інклюзивного навчання для дітей з особливими потребами”.

shutterstock_115513030-700x700

На Полтавщині діти з особливими освітніми потребами навчаються у 12 спеціальних школах-інтернатах, 2 навчально-реабілітаційних центрах й більше 80 загальноосвітніх навчальних закладах. У Комсомольську працює школа, де є 10 спеціалізованих класів. Усього в області за системою інклюзивної освіти навчається лише 200 учнів, а решта дітей з особливими потребами мають індивідуальний графік, – повідомив директор департаменту освіти і науки ОДА Євгеній Ленський.

Про актуальні проблеми професійних училищ поінформувала заступник директора Полтавського вищого міжрегіонального професійного училища імені С. С. Бірюзова Наталія Московець.

У нашому закладі навчається більше 400 учнів, із яких – із вадами слуху. Основними проблемами є неузгодженість штатних розкладів, проблема кадрів – немає психологів, логопедів, фізичних реабілітологів, матеріально-технічне забезпечення – мають бути чіткі мультимедійні дошки, комп’ютери. Одна із глобальних проблем – у законодавстві. Учень інвалід користується низкою пільг, після до 18 років він втрачає це звання, – зауважила Наталія Московець.

До обговорення долучились начальник відділу Національної Асамблеї інвалідів України Лариса Байда, начальник відділу Міністерства освіти та науки України Тетяна Симоненко, заступник голови ОДА, голова обласного комітету доступності Олег Пругло.

Юлія Злепко

Коментувати

18 січня 2018
17 січня 2018