Олександр Мамай озвучив проміжні підсумки перемовин із перевізниками

1

Після того як 12 квітня конкурс на розподіл транспортних маршрутів Полтави не відбувся, деякі перевізники 13 квітня виїхали на дороги міста самовільно й установили нижчу ціну за проїзд – 3 гривні. Гасло – «проти корупції», адже учасники акції переконані, що ринок перевезень у Полтаві монополізований, і місцева влада потурає цьому. У зв’язку з цим, мер міста Олександр Мамай зустрівся з перевізниками і після закритого засідання прокоментував ситуацію, яка склалася навколо ринку перевезень у місті.

Олександр Мамай озвучив проміжні підсумки перемовин із перевізниками

Олександр Мамай озвучив проміжні підсумки перемовин із перевізниками

 – Наша розмова з перевізниками закінчилася більш-менш позитивно. Їхні проблеми полягають в тому, щоби автобуси працювали на маршрутах. Це не просто робочі місця, за ними – дружини, діти, кредити. Людям треба працювати, – сказав Мамай.

Зі сторони перевізників лунали закиди стосовно монополізації ринку перевезень у Полтаві. Олександр Мамай говорить, що у цій ситуації потрібно розбиратися:

 – Потрібна демонополізація, чи ні – має вирішувати конкурсна комісія. До кінця дня ми з перевізниками завершимо переговори, поставимо крапку і всі будуть працювати на своїх маршрутах, – зазначив міський голова.

Лунали запитання, чому перевізники вже 4 місяці їздять без ліцензії. Мер Полтави зауважив, що про це варто запитувати у самих перевізників, додавши, що без ліцензій насправді ніхто не може їздити.

На головне запитання, чи буде у Полтаві проїзд по три гривні, Олександр Мамай відповів:

 – Я думаю, що цього не буде. Це перевізники просто хотіли показати своє ставлення до цієї проблеми, показати, що можливо так треба зробити, щоби міська влада звернула на це увагу. Міська влада звернула на це увагу. Перевізники – це роботяги. Думаю, що всі розуміють: 4 гривні – збитковий маршрут.

Мер привів приклад країн Європи, де проїзд у міському транспорті, за його словами, коштує, як мінімум, 2 євро.

Журналісти апелювали до заяв Антимонопольного комітету України (АМКУ) стосовно того, що ціна у 4 гривні  – необгрунтована.

Мамай зазначив, що будь-яка ціна на проїзд узгоджується з АМКУ, тому закиди журналістів не актуальні.

Крім того, активісти ставили питання про те, що різниця між проїздом у 3 та 4 гривні – це відкат, який перевізники сплачують начеб то представникам влади.

Мер Полтави сказав, що такі питання потрібно задавати самим перевізникам:

 – Це до них питання, до перевізників. На жаль, чи на щастя, до мене ці гроші не доходять, – промовив Мамай.

Спочатку представники міської влади мають зустрітися з тими перевізниками, які мають маршрути та ліцензії. Їх всього 4, як зауважив мер.

Сьогодні ж перевізники працюють на підставі тимчасової угоди.

Нагадаємо, що останній конкурс з визначення автомобільних перевізників відбувся 11 січня 2017 року; рішенням виконкому від 16 лютого його результати ввели в дію. Згідно з додатком до рішення, маршрути міста розподілені між вісьмома перевізниками.

Конкурс 12 квітня не відбувся, оскільки більшість представників комісії не з’явилися. Заступник начальника відділу з питань транспортних перевезень і зв’язку міськвиконкому Сергій Шпак пояснив, що відсутніми на засіданні були представники громадських організацій, за якими половина голосів.

За перемогу в конкурсі, окрім звичних учасників, мали змагатися полтавські філії перевізників ТОВ «А.Т.Н.» (Київ) і ТОВ «Луганська транспортна компанія-0777». Після невдалого засідання Сергій Чередніченко, керівник ГО «Центр захисту прав громадян» заявив, що перевізники вийдуть на маршрути з ціною проїзду в три гривні.

Довідка:

За інформацією, наданою диспетчерською службою, на сьогодні полтавців перевозять такі суб’єкти: ТОВ «Люкс-Полтава 2009» (23 маршрути), ПП «ЛЮГ» (4 маршрути), ТОВ «Євробус Полтава» (21 маршрут), КП «Полтаваелектроавтотранс» (12 маршрутів), ТОВ «ДЕЛКО КОМПАНІ» (9 маршрутів); ТОВ «ТК ЕКСПРЕС-ЛАЙН», ФОП Андрієвська, ФОП Щербак, ФОП Данік (по 2 маршрути), ПП «Кардинал +», ТОВ «Віраж-В», ПП «Люкстранс» (по 1 маршруту).

Відео: Роман Грицун, Сергій Котелевець

Коментувати

1 Коментар
ганна
• 18:01 | 01 травня 2017

якби Ви розписали напрямки цих маршрутів і на яких зних діє “Турбота”.Такої інформації ніде немає, а диспетчери не хотять відкривати “таємницю”. МАФІЯ!!!

Відповіcти
19 вересня 2017