Нічия дорога: хто має ремонтувати зруйновану ділянку траси Київ-Харків через Полтаву?

0

Передавали-передавали, але не передали: міський депутат розказав на комісії, чому рішення міської ради про передачу полтавського відрізку траси М-03 Київ-Харків-Довжанський на баланс держави не має юридичної сили та хто таки повинен ремонтувати скандально відому і майже вщент зруйновану ділянку від супермаркету “Метро” до так званої “шашлички”.

Ями

Ями на відрізку

Рішення міської ради про передачу на баланс держави полтавського відрізку траси М-03 Київ-Харків-Довжанський від 16 лютого 2018 не має юридичної сили. Про це на депутатській комісії сказав сьогодні депутат Полтавської міськради Дмитро Сенчакович. А отже, відповідальність за її стан наразі несе міська влада.

– У 2011 році мер Мамай наполіг на тому, щоб ділянку прийняли на баланс територіальної громади Полтави, тобто КП МШЕД. Потім кілька років намагався її позбутися, передавши на баланс області. Але, за законом, рішення про передачу ділянки траси міжнародного значення з комунальної у державну власність може ухвалити лише Кабінет Міністрів. Тобто, процедура передачі була неправильною і незаконною. Зараз потрібно визнати, що дорога знаходиться на балансі територіальної громади Полтави, зробити хоча б ямковий ремонт (можливо, із залученням коштів обласного бюджету), і лише після цього вести мову про передачу у державну власність, — каже Сенчакович.

Д. Сенчакович

Дмитро Сенчакович

Представники Служби автомобільних доріг у Полтавській області підтвердили, що вказана ділянка траси на їхньому балансі не перебуває. У той же час, начальник управління земельних ресурсів Юрій Трегубов підтвердив наявність акту про передачу земельної ділянки під дорогою в обласне підпорядкування за розпорядженням голови Полтавської ОДА.

Однак директор Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та ЖКГ Полтавської ОДА Тимофій Голбан наголосив: право власності на земельну ділянку не передбачає власність на лінійну інженерну споруду, якою і є дорога.

– Служба автомобільних доріг займатися цією ділянкою, схоже, не буде. Якби це була дорога саме обласного значення, то ми б її вже зробили. Але з дорогами міжнародного значення в ОДА  повноважень діяти так немає. Якщо місто таки визнає дорогу своєю, область допоможе з ремонтом на умовах співфінансування, — заявив Тимофій Голбан.

Т. Голбан

Тимофій Голбан

Наразі створено депутатську комісію, яка й займатиметься долею скандально відомої ділянки дороги.

17 серпня 2018
16 серпня 2018