На ремонт доріг Полтавщини необхідно понад 80 млрд грн та 10 років

1

Після переходу місцевих доріг на баланс Полтавської ОДА відповідальність за їхній стан лягла на плечі новоствореного Агентства місцевих доріг. Понад 80% з 7819,5 кілометрів потребували капітального ремонту. Ще 18% — поточного середнього. Про це говорили на спільній прес-конференції директора Департаменту будівництва Полтавської ОДА Тимофія Голбана та очільника Агентства місцевих доріг області Олексія Басана.

На ремонт доріг Полтавщини необхідно понад 80 млрд грн та 10 років

На ремонт доріг Полтавщини необхідно понад 80 млрд грн та 10 років

За словами Тимофія Голбана, на ремонт усіх доріг, що знаходяться на балансі ОДА, знадобляться роки. Також, вздовж 70% автошляхів не вистачає дорожньої розмітки та знаків.

— Зробити все за один день неможливо. Для того, щоб привести дороги місцевого значення до ладу, необхідно витратити більше 80 млрд грн та близько 10 років, за умови збереження наявного фінансування. Минулого року на ремонт доріг витратили 588 млн грн. Мінімальна вартість капітального ремонту 1 км дороги коштує 12 млн грн.

Директор Агентства місцевих доріг Олексій Басан зазначив, що минулого року вдалось освоїти  понад 90% наявних коштів. Інші ж не використали через певні бюрократичні перепони. Службі вдалось здійснити середній ремонт майже 91 км доріг та 8463 м² вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах. Також, ямковий ремонт провели на 160 тисяч м² доріг. Що ж до капітального ремонту, то минулоріч відновили лише 12,1 км. Наразі служба має проектно-кошторисну документацію на капремонт автошляхів:

  • Чорнухи — Лубни;
  • Мала Рублівка — Рунівщина;
  • Миргород — Велика Багачка — Байкрак — Поділ.

Олексій Басан зазначив, що частину доріг ремонтували на умовах співфінансування з районів.

У планах на 2019 рік — продовжити ремонт основних шляхів, на що у бюджеті закладено 802,9 млн грн. Серед них 80 млн піде на капітальний ремонт, 552,9 — на середній поточний, та 170 млн — на дрібний поточний (ямковий) та експлуатаційне утримання. На черговість ремонту доріг також впливатимуть плани проведення медичної реформи та будівництва сільських амбулаторій, адже для їх швидкої та ефективної роботи необхідно привести до ладу іншу інфраструктуру.

— На тендер приходять 2-3 учасника. Нам би хотілось мати більше підрядних організацій, проте це потребує величезних інвестицій. Адже відкриття великої солідної ремонтної компанії потребує 2-3 млн євро. Звичайно, що нам би хотілось мати більше підрядних організацій з новою технікою, але, нажаль, не всі хочуть працювати. Через низьку рентабельність буває дуже складно знайти підрядників, особливо на проведення ямкового ремонту. Що ж до якості робіт, то тут є різні випадки. В нас є спеціальна технічна лабораторія, яка оцінює якість виконання робіт. За неякісну роботу агентство не платить, — говорить Тимофій Голбан.

Відслідковувати результати роботи Агентства місцевих доріг та дізнатись детальну інформацію щодо балансоутримувача доріг кожен громадянин зможе за допомогою сайту агентства.

23 марта 2019
22 марта 2019
21 марта 2019