Мобільний оператор Vodafone підвищує вартість послуг

2

Оператор мобільного зв’язку Vodafone підвищує вартість своїх тарифних планів Vodafone RED.

Мобільний оператор Vodafone підвищує вартість послуг

Мобільний оператор Vodafone підвищує вартість послуг

З 7 листопада 2017 року оператор мобільного зв’язку Vodafone підвищить вартість своїх тарифних планів Red S і Red M на 10 і 20 гривень відповідно.

Про це йдеться на сайті оператора.

Повідомляється, що в рамках пакетів буде збільшена вдвічі вартість дзвінків на інших операторів – з 25 коп/хвилина до 50 коп/хвилина.

Плата за місячний пакет послуг в тарифі Red S складе 70 гривень.

В тарифі Vodafone RED M щомісячний пакет хвилин для дзвінків на інші мережі України збільшиться до 150 хвилин, а плата за місячний пакет послуг в тарифах Vodafone RED M складатиме 110 грн.

Коментувати

2 Коментарів
rjkz
• 23:10 | 25 листопада 2017

Компанія Vodafone (МТС) на протязі останніх місяців грабувала ( у прямому смислі) своїх абонентів наступним способом.
Спочатку компанія надсилає абоненту смс-ку, у якій повідомляє, що назва тарифу зміниться. Абонент, прочитавши таку смс-ку, зазвичай нічого поганого не передбачає: зміниться то й зміниться, мені то що до того? Але вже через кілька днів абонент раптом виявляє, що з його телефоннного рахунку компания без ніякої причини відрахувала певну суму грошей (від 32 грн. і більше). Одночасно абонент отримує смс-ку від компанії Vodafone (МТС), що гроші з його рахунку зняті через те, що у наступному місяці компанія може надавати йому додаткові послуги. Абонент, звісно, телефонує у справку МТС і заявляє оператору, що це якась плутанина, адже насправді він ні про які додаткові послуги не просив. Але оператор повідомляє, що тепер просити і не треба, і що тепер з його рахунку компанія Vodafone (МТС) буде щомісяця знімати гроші за майбутні додаткові послуги , причому не залежно від того, чи потрібні вони абоненту чи не потрібні. А виправданням цього грабунку є те, що компанія змінила назви своїм тарифам.
Звертаюся до Антикорупційного бюро , Генеральної прокуратури, Поліції, Комітетів із захисту прав споживачів та інших організацій із проханням припинити вищеописаний грабунок абонентів компанією Vodafone (МТС) . За моїми підрахунками , на протязі останніх місяців компанія Vodafone (МТС) безпідставно вилучила у своїх абонентів сумарно мільйони гривень; – тоді, можливо , винних у цьому грабунку службових осіб компанії треба притягти до кримінальної відповідальності.

Відповіcти
Андрій
• 17:40 | 05 листопада 2017

Переходимо на Київстар

Відповіcти
15 січня 2018
14 січня 2018