Хто винен у транспортному колапсі: з сесії Полтавської міськради

Владислав Башук
4 дні. тому
4

Сьогодні у міській раді розпочалося засідання Полтавської міської ради, на якому депутати повинні затвердити рішення про надання гарантій ради по кредиту ЄБРР для оновлення міського тролейбусного парку.

Засідання позачергової сесії міськради

Засідання позачергової сесії міськради

На початку засідання надали слово для виступу громадян. Цим правом скористався Дмитро Герасименко, який запропонував звільнити секретаря міськради та заступників міського голови.

— Мені не зрозуміла ситуація з популізмом, яка наразі відбувається у міській раді. Він виявляється у тому, що Шамота постійно розповідав, що підвищення тарифу не буде. Однак  підвищення тарифів відбулося. Розповідає, як він ходить на роботу пішки, однак через 5 хвилин сідає в автомобіль. Також не зрозуміла ситуація з направленням до Верховної Ради запиту про дострокові вибори. Тому прошу підтримати ініціативу припинення повноважень в. о. міського голови та секретаря Олександра Шамоти, а також усіх його заступників, — виступив Дмитро Герасименко.

Шамота ж відповів, що відповідне звернення було направлене ще 29 вересня.

Після чого до трибуни по черзі вийшли Андрій Матковський та Олег Бєлоножко, які розкритикували Шамоту як управлінця. Обидва наполягали на тому, що підписаний меморандум є сумнівним, а повна відповідальність за колапс лежить саме на Шамоті. На захист останнього став голова фракції Юрій Синяк.

— Меморандум був потрібен членам партії СДП для збереження обличчя, адже перевізників контролюють в межах укладених договорів. Але сьогодні ми не маємо приймати емоційних рішень. Давайте спокійно попрацюємо у фракціях. А з цією ситуацією ми розберемося та зробимо відповідні висновки, — говорить Андрій Матковський.

— Андрію Всеволодовичу, вас ніхто не змушував підписувати цей меморандум. Перш за все, це меморандум між СДП та перевізниками. Проте я вдячний, що члени інших фракцій підтримали ініціативу. Здобутки, як і відповідальність лежать на всіх фракціях, і вам не вийде знайти цапа-відбувайла, — відповів Юрій Синяк.

— Хто зараз керує містом, влада чи перевізники? У вересні знову буде шантаж, якщо тарифи не підвищать. Я говорив з первізниками, так от вони сказали мені, що наступного разу так само стануть. Зараз потрібно негайно переформувати транспорту галузь міста, — мовив Олег Бєлоножко.

— Що ви зробили за три роки коаліції з Мамаєм? За останні 8 місяців ми разом проголосували за співпрацю з ЄБРР, виділили 25 млн грн на закупівлю автобусів, зараз повинні ухвалити рішення про співпрацю з ЄБРР для придбання тролейбусів. Чому при минулій владі цього не було? Я не буду нагадувати, хто тоді був у коаліції, — відповів на звинувачення Олександр Шамота.

Також секретар міськради дорікнув Бєлоножку за те, що його фракція не була присутня на чотирьох засіданнях містобудівної комісії, коли вирішувалось питання тарифів. Андрій Матковський, у свою чергу, зробив Шамоті чергове зауваження. За його словами, секретар не має права коментувати виступи, а для слова він повинен заявити про бажання виступити. Він запропонував позбавити Шамоту місячної премії.

Доки Матковський, Шамота, Бєлоножко та Синяк сварились між собою, до трибуни вийшов депутат Дмитро Сенчакович та нагадав Бєлоножку про те, як партія ігнорувала засідання його комісії. Після чого слово отримав Юліан Матвійчук, який наголосив на необхідності докласти максимум зусиль для закупівлі комунального транспорту. Матковський подякував «Свободі» за громадянську позицію та зусилля у вирішенні проблем міста. До трибуни потому вийшов заступник міського голови Олексій Чепурко, який доповів про результати роботи депутатської більшості та причини транспортного колапсу.

— У листопаді були страйки перевізників. Більшість взяла відповідальність підвищити тариф до 5 грн до лютого 2019 року. Вони повірили нам. Але ми не змогли цього зробити через політичні моменти. Я попереджав, що приватні перевізники зупиняться. Але політика перемогла економічні інтереси. Сподіваюсь, що меморандум виконуватимуть обидві сторони. Що стосується наших дій, то, коли ми прийшли, була монополія двох перевізників. Зараз працюють 16, із якими укладені прямі договори. Раніше була приватна диспетчерська — зараз комунальна. Під’єднуємо її до системи «Безпечне місто» нові тролейбуси та нові автобуси, — виступив Чепурко.

Зрештою Андрій Матковський запропонував оголосити перерву до 14:00, ще до затвердження порядку денного. Він зазначив, що за цей час депутати повинні дійти згоди по кількох питаннях.

Пропозицію підтримали 24 депутати. Рішення було прийнято: оголосили перерву до 14-ї. Коментуючи власну ініціативу, Матковський зазначив, що, ймовірно, депутати вирішуватимуть кадрові питання. Зазначимо, на вчорашньому засіданні виконкому Матковський та Бєлоножко пропонували Шамоті написати заяву на звільнення.

Залишити відповідь
Коментувати

4 Коментарі

5 грн нормальна ціна,буде дорожче знову не будуть їздити.

4 дні. тому
Оксана
Відповіcти
0

Да,якась дивна ситуація. Не понятно хто кому,шо должен.

4 дні. тому
Валентина
Відповіcти
0

Люди,які не хочуть платить дорожче! А чого не хочуть,бо не можуть…дорого!!!!

4 дні. тому
Діна
Відповіcти
0

Шамота каже, що Матковський, Матковський каже, що Шамота. Жаба з гадюкою …буться.

4 дні. тому
Полтавець
Відповіcти
1

Останні новини:

Читайте також: