Голова ОДА про перспективи фінансування доріг області

0

17 жовтня відбулася щотижнева апаратна нарада в очільника ОДА. Першим питанням для обговорення постало виконання Програми розвитку дорожнього господарства області на 2016-2018 роки. Валерій Головко розставив пріоритети та з’ясував причини зволікання щодо ремонтних робіт — повідомляє офіційна сторінка ОДА в соцмережі.

14695349_1385746501435963_5785382073153577071_n

— «Понеділок — день важкий. А сьогоднішній став ще й днем розбору польотів. На щотижневій апаратній нараді говорили про використання в районах коштів субвенції з обласного бюджету на ремонт доріг. Нагадаю, що йдеться про 55 мільйонів гривень, які виділили депутати Полтавської обласної ради на ремонт автошляхів у районах. Оперативно і якісно освоїти кошти вдалося не у всіх регіонах: якщо в одних уже закінчують ремонтні роботи на дорогах, то в деяких їх ще тільки планують розпочинати, — цитата Валерія Головка.

Серед указаних причин:

  • довга реєстрація в Prozorro;
  • відсутність тендеру;
  • відсутність ремонтних бригад, бо «шляховики нині кинули всі сили на ремонт доріг державного значення на Полтавщині».

Пан Головко закликав не шукати крайніх, а навчитися й уміти визнавати свої помилки. Роботу обіцяють провести до 15 листопада.

— Уже на робочій внутрішній нараді проговорили можливість перекинути кошти з тих районів, де не розпочали ремонтні роботи, туди, де вже є проектна документація, проведені тендери і ремонти в розпалі. З такою пропозицією виходитимемо на найближчу сесію обласної ради.

14657452_1385746504769296_4197517098469986308_n

Наступного року, за словами Головка, голови РДА мають розробити перспективні плани ремонту доріг в своїх районах за участю громадськості, а також залучити до них сільські та селищні бюджети.

— Звісно, є совісні сільські голови, які громадою переймаються і виділяють кошти у якості субвенції для закладів соцсфери та на дороги. Проте більшість витрачає кошти на власне утримання (60—70% на зарплати, премії та надбавки), а на дороги у кращому випадку виділяють від 5 до 10%. При цьому ні на конкурс ДФРР проектів не подають, ні на фінансування в рамках соціально-економічної субвенції з державного бюджету. І кардинально протилежна ситуації по Об’єднаних територіальних громадах.

Валерій Головко зауважив, що на наступний рік питання стоїть принципово: кошти з обласного бюджету виділятимуться як співфінансування на ремонт тих доріг, на які сільські ради виділять власні гроші.

15 января 2019
14 января 2019