Департамент екології: «З появою Полтавського ЦНАПу значно підвищилася культура споживання адмінпослуг»

Трибуна
2016-07-04

Департамент екології та природних ресурсів ПОДА співпрацює з Полтавським міським ЦНАПом з 2013 року. За цей період його працівники відзначають позитивну тенденцію змін у наданні адмінпослуг. Щонайменше — відсутність черг біля кожного кабінету.

IMG_2445-min

Згідно з дослідженням Інституту аналітики та адвокації, ця установа — один з найбільших надавачів адмінпослуг через Полтавський міський ЦНАП. Свої враження про співпрацю з адміністраторами розповів Михайло Савченко, начальник відділу регулювання водних ресурсів та атмосферного повітря Департаменту екології та природних ресурсів Полтавської ОДА.

Серед позитивних моментів роботи він відзначає можливість надіслати у ЦНАП документи по пошті. Найбільше до них звертаються за дозволами, пов’язаними з використанням природних ресурсів. Проте, на його думку, механізм передачі запитів за схемою «ЦНАП — Департамент — ЦНАП» не відпрацьований ідеально.

Щоб оптимізувати отримання послуг клієнтами ЦНАПу, Михайло Савченко вважає за необхідне ввести електронний документообіг. Зокрема, це допоможе заощаджувати час. При цьому необхідно потурбуватися про електронні ключі: щоб стабільно працювали і взагалі були у наявності. Крім того, необхідно прописати в законодавстві застосування електронного документообігу.

Цікаво, що ця думка співпадає з точкою зору працівників ЦНАПу. Анкетування у травні 2016 року показало, що адміністратори вважають за необхідне внести зміни у законодавство щодо електронного документообігу та урядування — це уніфікує роботу центрів і загалом держави.

Інший момент, який, за словами Михайла Савченка прискорить процес отримання адміністративних послуг, якщо буде чітко прописано у законодавстві порядок та терміни процедур і визначено необхідний перелік документів. Введення електронної черги у ЦНАПі також позитивно вплинуло на швидкість роботи.

Загалом, Михайло Савченко згоден, що за останні три роки, поки функціонує ЦНАП, значно підвищилася культура споживання адмінпослуг.

— Люди мають визначені час, місце. Отримати послугу стало доступніше, — переконаний він. До того ж, з’явилася можливість спілкувати з адміністраторами поштою.

І установи-надавачі адміністративних послуг, і самі адміністратори підтримують електронізацію адмінпослуг та документообігу. Опитування громадської думки серед відвідувачів ЦНАПу також показує, що цю ідею підтримують і полтавці. А кроки міської влади у цьому напрямку роблять можливими подальші інновації.

Дослідження здійснене Інститутом аналітики та адвокації за підтримки Європейського союзу та Асоціації аналітичних центрів за Відкрите суспільство (PASOS).

Катерина Кролевська, Олександр Ткаченко

Залишити відповідь
Коментувати

Останні новини:

Читайте також: