#Числа: на 497,3 км вулиць Полтави загальна площа вибоїн на дорогах складає більше 50 тис. м²

0
#Числа

#Числа

Статистику повідомив тимчасовий виконувач обов’язків начальника сектору безпеки дорожнього руху Управління патрульної поліції в м.Полтаві Владислав Слуцький під час тематичного Круглого столу. Разом із журналістами патрульні промоніторили стан утримання вулично-шляхової мережі міста. Контроль здійснюють з початку роботи Управління – 5 березня 2016 року.

Запрошені – громадські активісти Ірина Особік і Сергій Прокопов, а також Костянтин Малько, перший заступник начальника Управлінн ЖКГ. Мета круглого столу – побудувати конструктивний полілог між громадою міста, патрульною поліцією та Управлінням житлово-комунального господарства міськвиконкому, який, по суті, відповідає за ремонт й утримання доріг.

Представники патрульної поліції Владислав Слуцький, Марина Зінюха, Наталя Ширіпова повідомили назви вулиць, на дорогах яких зафіксовані найбільші вибоїни та деформації: Київське і Харківське шосе, Ветеринарна, Визволення, Глібова, Дорошенка, Дружби, Зіньківська, Комарова, Половка, Серьогіна, Харчовиків, Ціолковського, пров. Спортивний, а також вулиці селища Вакуленці, мікрорайону Крутий Берег та інших.

– Під час руху зазначеними ділянками водіям доводиться здійснювати недезпечні маневри, об’єжджаючи ці перешкоди, а при виїзді на зустрічну чи суміжну смуги руху та безпосередньому наїзді на вибоїни виникають ДТП, у результаті чого власники транспортних засобів зазнають травмувань, значної моральної і матеріальної шкоди.

Управління патрульної поліції

TUXK4qfQIfA

В активістів виникла низка питань до комунальників. Тезово розглянемо їх.

1. Чому дороги вулиць Київське та Харківське шосе, які дотичні до траси державного значення Київ-Харків, не ремонтували насамперед, як це передбачено статтею 41 ЗУ “Про автомобільні дороги”? Костянтин Малько пояснив, що триває перехід цих доріг на баланс держави. Проте чому ремонт не відбувся до 2016 року, коли вони перебували на балансі КП “МШЕД” чиновник не відповів. Пан Малько запевнив, що ці вулиці внесуть у відповідну програму ремонту на черговій сесії міськради.

2. Сергій Прокопов запитав, де наразі паспорти вулиць Київське та Харківське шосе, адже на його запити і МШЕД, і УЖКГ повідомили, що таких документів не мають. Відсутність паспортів ускладнює зміну балансоутримувача, а також означає, що стан дороги не фіксують.

3. Ірина Особік поцікавилася, чи має УЖКГ стратегію підвищення якості доріг і отримала заперечну відповідь.

– Кожного разу ви ніби намагаєтеся наздогнати потяг, який пішов.

Ірина Особік

Архітекторку також намагалася дізнатися, чи налагоджена координація з підприємствами “Полтававодоканал”, “Полтаватеплоенерго” й іншими такими, що вимагають зняття покриття для укладання труб, кабелів тощо. Оскільки стаються парадоксальні ситуації, коли підрядники УЖКГ відремонтували дорогу, а в техніків “Полтававодоканалу” заплановані роботи на цій ділянці. Костянтин Малько наголосив, що ці підприємства не підпорядковані виконкому, тому дії вони не координують. Але комунікація ніби є, за словами пана Малька.

l-PSrMRJON0

4. Владислав Слуцький зазначив, що стан дорожнього покриття особливо важливий для патрульної поліції, адже щодня полтавці скаржаться на нього. Костянтин Малько озвучив вулиці, дороги яких ремонтуватимуть у найближчій перспективі: Європейська (від траси до вул. Монастирської), Героїв Чорнобильців, Дорошенка, Харчовиків, Глібова, а також Зіньківська, Генерала Жукова, Шведська.

5. Учасники Круглого столу узгодили текст проекту рішення для чергової сесії міської ради, яка відбудеться 24 березня 2017 року. Він стосується внесення найпроблемніших вулиць до Програми ремонтів.

Нагадуємо, рубрика #Числа знайомить із найцікавішими кількісними показниками Полтави й області.

Інфографіка: Рузанна Давітян

Коментувати

24 вересня 2017
23 вересня 2017