Будівництво мосту через Дніпро проектуватиме та фінансуватиме китайська компанія

0

«Укравтодор» та китайська компанія «China road and bridge corporation» підписали меморандум про співпрацю. За цим документом східні партнери допомагатимуть українцям проектувати та фінансувати будівництво автомобільної  дороги М-22//Е-584  Полтава – Олександрія на ділянці об`їзду біля міста Кременчук з мостом через річку Дніпро.
Укравтодор та китайська компанія

Про це повідомила прес-служба «Державного агентства автомобільних доріг України».

 – Місто Кременчук є важливим індустріальним центром країни, який щороку генерує майже 4% доходів державного бюджету України.Транспортне сполучення через Дніпро наразі є незручним, адже єдиний міст знаходиться в центрі міста. Щодня в середньому через нього проїжджає  понад 10 тисяч транзитних автомобілів, більшість з яких – вантажівки.  Будівництво мосту у передмісті дозволить перенаправити транзитний трафік за межі міста, що розвантажить вулиці, зробить поїздки більш безпечними, суттєво покращить екологічну ситуацію. Новий міст забезпечить не тільки якісне сполучення через Дніпро, але й сприятиме збільшенню інвестиційної привабливості Подніпров’я та появі нових робочих місць, – сказав Славомір Новак, керівник Державного агентства автомобільних доріг України.

 З української сторони Меморандум підписали керівник Укравтодору Славомір Новак та віце-президент Державної корпорації China road and bridge corporation Ду Фей.

На сьогодні  єдиний міст через Дніпро має лише дві смуги руху для автомобільного транспорту. Міст був відкритий в 1949 році, а його опори збудовані ще в 1872 році.

Крюківський міст через Дніпро

Крюківський міст через Дніпро

Окрім міського сполучення, через цей міст проходить дві важливі автомобільні дороги державного значення: національна Н-08 Бориспіль – Кременчук – Дніпро – Запоріжжя – Маріуполь та міжнародна М-22 Полтава – Олександрія, яка є частиною європейського коридору Е-584 Полтава – Кишинів – Слободзея (Румунія) та частиною 9-го панєвропейського транспортного коридору.

Передбачається, що після реалізації цього проекту існуючий дворівневий Крюківський міст буде використовуватися винятково для внутрішньоміських поїздок. Окрім цього, в конструкції мосту має бути передбачена можливість майбутнього облаштування лінії легкого метро для сполучення лівобережної та правобережної частини Кременчука.

Новий міст зробить переміщення жителів Кременчука значно швидшим та комфортнішим, а відсутність транзитного транспорту істотно покращить безпеку руху та екологічну ситуацію в місті.

Коментувати

19 вересня 2017