Боротьба з «перегрузами» зробила нас мішенями для брудних технологій та чорного піару, — Олексій Басан

Трибуна
2019-08-31

Агентство місцевих доріг Полтавської області створене трохи більше року тому. На баланс підприємства від Укравтодору перейшло майже 8000 км доріг місцевого значення, більшість з яких знаходились в аварійному стані. Тому основним завданням АМД стало приведення цих доріг до задовільного експлуатаційного стану.

Одним із ключових пріоритетів для Агентства є вирішення проблеми руйнування доріг через рух перевантажених автомобілів. Відповідно до пункту 22.5 Правил дорожнього руху, забороняється рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 т або фактичною масою понад 24 т автомобільними дорогами загального користування місцевого значення. Та дотримуються правил далеко не всі перевізники.

Скільки б ми не ремонтували старе і не будували нове дорожнє покриття, якщо по дорозі буть їздити вантажівки по 80-120 тонн, то доріг в області не буде вже через кілька років, — пояснює директор Агентства Олексій Басан.

Незакінчений ремонт ділянки траси М-03 Київ-Харків-Довжанський (Харківське шосе)

Висновки ДП «ДерждорНДІ» щодо колійності

В Агентстві розробили послідовну стратегію розбудови майданчиків для роботи вагових комплексів Укртрансбезпеки.

Карта-схема ремонту доріг та розбудови майданчиків у 2019 році

Найближчими днями заплановано відкриття першого такого майданчика на вул. Зіньківській у Полтаві, тому на підприємство здійснюється шалений тиск з використанням усіх можливих брудних технологій.

Встановлення мережі вагових комплексів по всій області стане системним вирішенням проблеми руйнування дорожнього покриття. Це практика розвинутих країн. Їх можна сміливо назвати розумними інвестиціями, що дозволяють економити кошти на ремонтах дороги та розподіляти їх на капітальне відновлення, — додає директор АМД.

Після того, як керівник Агентства презентував цю програму у Полтавській обласній раді, облдержадміністраціі та на місцевому телебаченні, розпочалась потужна хвиля дискредитації підприємства у ЗМІ та соціальних мережах. Виявилося, що аграрні, транспортні, нафтогазовидобувні та будівельні компанії не готові дотримуватись законів і дбати про збереження доріг. Проте, в Агентстві переконують: роботи не припинять.

Хочемо запевнити: наша позиція і стратегія щодо розбудови мережі майданчиків не зміниться, — наголосив Олексій Басан.

Пресслужба Агентства місцевих доріг Полтавської області

Залишити відповідь
Коментувати

Останні новини:

Читайте також: