Аналітики радять замовникам йти на поступки підприємцям

1

Кременчуцький міський пологовий будинок у серпні провів закупівлю медичного приладдя, виставивши на тендер шість лотів: шприци, шовний матеріал, катетери, канюлі, хірургічні рукавички, контейнери та голки. Очікувана вартість складала 1 185 482,50 гривень.

Аналітики радять замовникам йти на поступки підприємцям

Аналітики радять замовникам йти на поступки підприємцям

Кожен з вище перерахованих лотів пройшов повну процедуру. Перший та третій лот (шприци та катетери) не відбулись. Причиною того став той факт, що у аукціоні брав участь лише один постачальник.

За час проведення тендеру часники подали дві скарги, які задовольнив замовник. Перша скарга подана за дискримінаційні вимоги: учасники мали надати аналогічні договори з іншими замовниками за 2015 і 2016 роки. Але не всі учасники мали змогу це зробити через банальну відсутність досвіду. Друга скарга подана ПАТ “Гемопласт”. Стосувалася вона необхідності “розбиття” одного лота на кілька.

– Справа у тому, що замовник планував закупити шприци, контейнери та голки “одним махом”. Втім, учасники зауважили про зручність надання пропозицій окремо. Замовник відповів по скарзі, що бажає закупити лот в цілому. Але потім таки розділив його на два. – коментує аналітик ІАА Олександр Довгошей. – На той час ПАТ “Гемопласт” вже втратив інтерес до закупівлі.

На момент завершення публічних закупівель міський пологовий будинок зекономив 286 тисяч гривень. На закупівлі контейнерів та голок майже нічого заощадити не вдалося: учасника дискваліфікували за надання контейнерів іншого призначення.

Аналітики радять замовникам частіше та вчасно йти на поступки учасникам.

Дмитро Горпинченко, медіа-менеджер ГО “Інститут аналітики та адвокації”

Коментувати

1 Коментар
Виталий
• 23:51 | 13 вересня 2017

Сами пострадали из-за слишком завышеных условий. Но их можно понять: все хотят только лучшего качества.

Відповіcти
22 вересня 2017