Діаграма Хармана: треба вибирати

Наявність у завданні більше двох умов означає, що в 99% жодна з них не буде виконана.

Діаграма Хармана

Діаграма Хармана

Автор цієї діаграми — дизайнер Колін Харман, який вирішив наглядно продемонструвати, що буває, коли клієнт хоче отримати рекламу швидко, якісно та дешево. І хоч у діаграмі Хармана є значна частка іронії, він здебільшого правий. Діаграма явно показує, що зробити рекламу швидко і дешево — значи Н65ть, отримати неякісний продукт. Зробити дешево і якісно — можливо, але чекати доведеться довго. Швидко і якісно? Ну що ж, будьте готові платити, і немало. Швидко, якісно і дешево — це неможливо, стверджує Харман. Тобто, якщо у завданні більше двох обов’язкових умов, то з вірогідністю 99% не буде виконана жодна з них. Життя показує, що застосувати діаграму Хармана можна не лише до сфери реклами чи дизайну, але й до будь-яких завдань чи проектів.

Діаграма Хармана

Діаграма Хармана

Залишити відповідь
Коментувати

Останні новини:

Читайте також: