60 секунд #3: Лев Жиденко

1

Лев Жиденко розкриває карти журналісту «Трибуни» упродовж 60 секунд. Все, що ви хотіли знати про голову ГО «Нова Полтава» та кандидата на посаду міського голови від політичної партії «Сила людей»!



Лев Жиденко
(«Сила людей»)

Основний інструмент: громадська платформа «Нова Полтава» як майданчик для старту передвиборчої кампанії.

Цільова аудиторія: ініціативна молодь і люди середнього віку, які ще не визначилися з кандидатом, або вагаються.

ЛОМи кампанії: кандидати в депутати, які йдуть від партії «Сила людей», прості люди та волонтери, що залучаються до агітаційної діяльності.

Ідейний наставник (політтехнолог): консультанти.

Канали зв’язку:

  • Соціальні мережі
  • Місцеві інтернет-видання
  • Теле-, радіо комунікації
  • Власна газета, яка виходить раз на 10 днів
  • Агітаційна продукція (поліграфія)
  • Щоденні особисті зустрічі

Старт кампанії: Активна діяльність «Нової Полтави» почалася 21 січня. Сама ж кампанія – місяць тому.

Вірогідність проходу до 2 туру за оцінками соціологів: середня.

Коментувати

1 Коментар
Smilling Polly
• 17:07 | 20 жовтня 2015

Це по типу як на конкурсі Міс Всесвіту – “Я за мир у всьому світі”)))

Відповіcти
17 грудня 2017