Ігор Середа
4 записи

Толерантність – найбільша проблема цивілізації?

2

Моя чергова публікація однозначно проти традиційних інформаційних посилів. Власне, як завжди. Не тому, що «Баба Яга проти». А тому, що це кошмарно. Я взагалі останнім часом перестав дивуватись аморфності піпла. І є на те вагомі причини. Та це зовсім не означає, що у мене немає власної думки «проти», навіть з приводу тенденцій і явищ, які визнані «нормальними» у цьому світі. Тож «війна з вітряками» продовжується. Про сексуальну толерантність.

Толерантність – найбільша проблема цивілізації?

Толерантність – найбільша проблема цивілізації?

Прекрасна тема для піару

Тема дуже незручна. Як про покійника. Або добре – або йди лісом. Є одна правильна позиція – ЛГБТ норма. І її відстоювання робить особу однозначно демократом, захисником європейських цінностей. Яким би п…ом по життю вона не була. І цікаво так – у публічних обговореннях почала домінувати саме ця думка. Не вірите? Приєднайтесь хоча б до одного діалогу – пересвідчитесь. При чому складається враження, що традиціоналісти реально такі і є – вузьколобі, закомплексовані дебіли, які тільки і вміють, що невміло махати Біблією. Напротивагу їх опоненти – зважені, інтелігентні, з тонким почуттям гумору. Одним словом «вершки суспільства». Це – перемога ще до бою. Настроєм. Тут і аргументів особливих не треба. Вони вже традиційні, як устав в армії.

Гомосексуалізм має глибокі історичні традиції. Тут гомоприхильники апелюють більш до Давньої Греції (Римської імперії трохи побоюються, бо там і тваринами патриції не гребували, з іншого боку – римські імператори першими ввели кару смертю за гомосексуалізм; видно трохи набрид). Так от до інституційного гомосексуалзіму. Шановні гомопоборники, розповідайте ж людям всю правду. Розкажіть, що такі стосунки у грецькому суспільстві розглядались лише як соціально-настановчі між дорослим чоловіком і юнаком. Специфічний спосіб «передати досвід». Інші одностатеві форми не вважались нормою і засуджувались (Bernard Sergent, «Homosexualité et initiation chez les peuples indo-européens», 1996, Editions Payot & Rivages).

Гомосексуальні прояви – нормальне явище у живій природі. Цей «чудовий» аргумент був приведений на судовому процесі «Лоуренс проти Техасу», який став у 2003 році відправною точкою відміни кримінального перслідування гомосексуальності у США. Спираючись на дослідження канадського науковця-лінгвіста Брюса Бейджміла, гомопропаганда намагалась спростувати панівну раніше догму, що «така» поведінка – неприродня. Очевидно, їм це вдалося.

Тим часом етолог Френк Біч вважає такі аргументи, м’яко кажучи, не зовсім придатними до пояснення «біологічної нормальності» у випадку людини, через різницю у мотивах такої поведінки. А інші авторитетні науковці заявляють, що таку поведінку взагалі не можна вважати типовою. Julien Barthes, Bernard Godelle, Michel Raymond, Human social stratification and hypergyny: toward an understanding of male homosexual preference, Evolution and Human Behavior, Volume 34, Issue 3, May 2013, Pages 155-163, ISSN 1090-5138

Стільки митців – гомосексуалістів. Тут навіть до цитат вдаватись не буду. Одне запитання – а скільки їх натуралів?

Толерантність – найбільша проблема цивілізації?

Толерантність – найбільша проблема цивілізації?

У підсумку

Якщо коротко – то монолог Михайла Михайловича Жванецкого «Цветное население» дуже підходить. І головне, пояснює причини, чому так могло статись у нашому суспільстві. «Женщины, очень беригите нас, оставшихся мужчин… А то мы уже совсем сексуальное меншенство, с нашей любовью к женщине. Уже прямо дикари какие-то: все любят друг друга, а ми – все еще женщин.»

Моя думка була, є і буде – це НЕНОРМАЛЬНЕ явище. Щоб на це не кричала гомопропаганда і її активісти. Цікаві розлади психіки, асоціальна поведінка, виклик соціуму, «сповідування еліністичних традицій» – кваліфікуйте це, як вам буде зручно. Але це не НОРМА. А «ненорма» не може збирати паради у захист своїх поруганих прав. Їх не було і не буде. Це не паради – це виставки. Трохи ближчі до кунсткамери.

Я «за» усі заборони. Бо це мій механізм захисту. Проти п…ів, які запитують: а навіщо нам традиційна родина, якщо дитину можна нормально виховати і у нетрадиційній? Не можна. Бо це неприродньо.

Але я проти фізичного насильства. Бо насилля народжує протидію. У нас дуже люблять і жертв, співчувають їм. Більше того – вважаю насильство бажаним результатом провокаційних парадів та з’їздів. І агресивні напади «радикалів» розцінюю не меншим «гомосексуалізмом» ніж акти захисту прав.

Своє слово кожен з нас має сказати відкрито і прямо – і не звинувачуючи інших, а спостерігаючи за собою. У вихованні дітей, у стосунках з ближніми, коханими і дорогими. Просто пам’ятати, що жінка звернулась до жінки, бо «всі чоловіки – «козли». А чоловік почав скакати на чоловіка, бо «жінки – самозакохані стерво». Шукати поваги одне одного. У статетивих відносинах – у стократ.

Повага. Не плутати з толерантністю.

Коментувати

2 Коментарів
Виктор
• 13:23 | 05 липня 2017

Меня эта тема не задевает. Ни один гомосексуалист никогда не приставал со своими идеями. А вот натуралов слышал часто с речами ненависти, хотя и их никогда никто даже не встречал на улице из гомосексуалистов. Может это защитная реакция или внутреннее волнение – говорить об этой теме?

Відповіcти
Марк
• 12:45 | 05 липня 2017

Сильно. Маю думку, що всі ці нестандартні погляди на життя в людей виникли через депресію та пошуки нового. А це все відбувається через те, що людям просто нічим зайнятись, від нудьги.

Відповіcти
15 серпня 2017